Billedspaaaaam!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

<3

Så skøn og vidundelig en Carla! Hun er simpelthent ikke til at stå for med det smil og de øjne og ja hun ligner sin moar så meget!

Altså åh suk!

Og nej der er intet bedre end et lille kærligt klap eller nus fra sit barn - *smelte smelte*

Kh Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Ihhh hvor sødt... skønt..
Det er som når jeg holder isaac i hånden så nusser han mig med hans tommelfinger.. Mmm så dejligt!!

Der findes virkelig bare ikke noget bedre!!!

Anmeld

13. september 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Så skøn og vidundelig en Carla! Hun er simpelthent ikke til at stå for med det smil og de øjne og ja hun ligner sin moar så meget!

Altså åh suk!

Og nej der er intet bedre end et lille kærligt klap eller nus fra sit barn - *smelte smelte*

Kh Kirsten

Tak Kirsten!!! Jeg kan heller ikke stå for min lille prut!! Elsker hende bare så meget. Og så er det da dejligt at der er andre end mig der synes hun ser sød ud!

Anmeld

13. september 2011

<3

michella80 skriver:

Tak Kirsten!!! Jeg kan heller ikke stå for min lille prut!! Elsker hende bare så meget. Og så er det da dejligt at der er andre end mig der synes hun ser sød ud!

Hvordan kan man andet med sådan et pragteksemplar men jo det er altid skønt når andre også synes ens præmiebarn er skønt

Anmeld

13. september 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Hvordan kan man andet med sådan et pragteksemplar men jo det er altid skønt når andre også synes ens præmiebarn er skønt

Åårh hvor er du sød!!! Og ja det ER bare dejligt når andre synes ens unge er skøn! Vores naboer er også altid ved at falde i svime over hende. Det er bare så dejligt altså!

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Hvor er det nogle gode billeder... 

Anmeld

14. september 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Gud,hvor er hun bare smukEr der noget bedre end når der er billedspam af ens yndlingsnavlebørn?

Anmeld

15. september 2011

Barbamama

Mira0911 skriver:

Hvor er det nogle gode billeder... 

Tusind tak skal du have

Anmeld

15. september 2011

Barbamama

Pernilleh skriver:

Gud,hvor er hun bare smukEr der noget bedre end når der er billedspam af ens yndlingsnavlebørn?

Årh hvor er du sød Pernille!!!!

Anmeld

16. september 2011

Jules

Skønne billeder  Hun er sådan en smuk pige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.