vielsesring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

oerbaek

vores vielses ringe er meget enkle... min mand har en ganske alm helt glat guld ring, jeg har så fået sat 3 sten i min, som symbol for vores 3 børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

jydeinden

Chillien skriver:

Han lyder lidt som min... Han ville også helst være fri.. Men han slipper ikk..

Til gengæld er vi blevet enige om også kun at købe vielsesringe..

hehe min går slet ikke med smykker. Han har den holdning at smykker er = en tøseting, og INTET jeg siger kan ændre dette.

Så er gået med til, at til den tid, så får han et smykke til halskæde istedet, og så får jeg en finn ring. Det må da være win win hehe.

Anmeld

11. september 2011

Chillien

jydeinden skriver:

hehe min går slet ikke med smykker. Han har den holdning at smykker er = en tøseting, og INTET jeg siger kan ændre dette.

Så er gået med til, at til den tid, så får han et smykke til halskæde istedet, og så får jeg en finn ring. Det må da være win win hehe.

Nogle får også en tatovering i stedet for.. Sys jeg er en meget sød ide.. Det ku ikk være noget for ham i stedet?

Anmeld

11. september 2011

Chillien

oerbaek skriver:

vores vielses ringe er meget enkle... min mand har en ganske alm helt glat guld ring, jeg har så fået sat 3 sten i min, som symbol for vores 3 børn

Det er også rigtig fint når de symboliserer børnene... Har du ikk et billede?

Anmeld

11. september 2011

inpe

vores er også helt enkle, alm rund glat ring, men tyk for at den skulle være ekstra holdbar, og så har jeg fået sat 4 små sten i som stjernestøv, og målet er, at det skal der hele vejen rundt, men vi brugte vores ringe som forlovelses ringe, da vi desværre måtte aflyse vores bryllup pga. af min sygdom. Men vi fik dem på tilbud, da vi tilfældigvis gik forbi den guldsmed vi snakkede om vi ville kigge på ringe i, den havde -30% på alle vare, og ekspedienten gav os yderlige -20% på stenene der kom i min ring, så vi endte på en pris der var langt under det vi eller skulle havde givet.

Anmeld

11. september 2011

jydeinden

Chillien skriver:

Nogle får også en tatovering i stedet for.. Sys jeg er en meget sød ide.. Det ku ikk være noget for ham i stedet?

hvis du kunne overtale ham til det, så tror jeg sørme du skulle være dygtig

men er dog ret sikker på at det ville klæ ham med en lidt tyk sølv kæde og så en sølv ring i

Anmeld

11. september 2011

oerbaek

Chillien skriver:

Det er også rigtig fint når de symboliserer børnene... Har du ikk et billede?

nej desværre ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.