vielsesring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Camillee

Chillien skriver:

Ejh hvor sødt Synes også den er rigtig rigtig flot.. Kan godt lide når de ikk er for enkle..

Er også blevte helt pjattet med diamanter og sten generelt her på mine "gamle" dag..  Har jeg aldrig været vild med.. Heller ikk guld.. Men nu er jeg helt vild med det

Ja jeg kan godt se hvad du mener, vores vielsesringe er meget enkle. 
Planen er at min halvdel af hjertet skal fyldes ud men sten, 1 sten per barn (: men vi ville vente med at få sat sten i da jeg pt er gravid i uge 6+ og vi kunne ligeså godt vente og få sat to i på sammen tid, hvis splinten bliver hvor den skal 
... på dine "gamle dage" ligefrem haha. men vil godt give dig ret, ens smag ændre sig også med årene (:

Psst.. min morgengave får både i rødguld og hvidguld, og med Safir, rubin eller smaragd (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Chillien

Camillee skriver:

Ja jeg kan godt se hvad du mener, vores vielsesringe er meget enkle. 
Planen er at min halvdel af hjertet skal fyldes ud men sten, 1 sten per barn (: men vi ville vente med at få sat sten i da jeg pt er gravid i uge 6+ og vi kunne ligeså godt vente og få sat to i på sammen tid, hvis splinten bliver hvor den skal 
... på dine "gamle dage" ligefrem haha. men vil godt give dig ret, ens smag ændre sig også med årene (:

Psst.. min morgengave får både i rødguld og hvidguld, og med Safir, rubin eller smaragd (: 

Det var nu ikk med tanke på at jeres vielsesringe var enkle.. Sys de er rigtig fine og kan rigtig godt lide i selv har haft indflydelse på hvordan de sku se ud..!!

Er bare ret vild med din anden der.. Den er bare skøn!

Ja okay er kun 22.. Men engang svor jeg til sølv... Sys guld  var for gamle damer  Men nu er jeg helt pjattet med det... Og sten!!  Kan være man har fået lidt højere standarder

Uh.. Ku være man sku lufte det for kæresten  Hvor henne?

Har også lidt kig på den her ring, og har sådan lidt tilfældigt lufttet for ham at dén kan jeg altså rigtig godt lide

http://chanti.dk/#Ring_i_8_karat_guld|54179

Anmeld

11. september 2011

Georgia

dem her satser jeg på d. 02-06-12

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2011

Findusinde

Chillien skriver:

Det er lidt svært at se med lyset der skinner igen.. Er der sten i den ene? Hvilket materiale er de?

Ja, der er en lille diamant i min... Og det er sølv... er ikke til en masse guld og kæmpe diamanter..

Anmeld

11. september 2011

Chillien

Georgia skriver:

dem her satser jeg på d. 02-06-12

Det var godt nok også en sød måde stenen sidder på..! Rigtig fine!

Anmeld

11. september 2011

Chillien

Findusinde skriver:

Ja, der er en lille diamant i min... Og det er sølv... er ikke til en masse guld og kæmpe diamanter..

Nej det kender jeg godt.. Har selv haft det sådan...

Er det en bue der er på dem? Det ser faktisk rigtig godt ud!

Anmeld

11. september 2011

jydeinden

tjaa min drømme ring kan man ikke vælge.. så må se om jeg måske kan finde den på chanti

Anmeld

11. september 2011

Findusinde

Chillien skriver:

Nej det kender jeg godt.. Har selv haft det sådan...

Er det en bue der er på dem? Det ser faktisk rigtig godt ud!

Ja, der er en bred fordybning i ringen, der er lidt mere ru end kanten..

Anmeld

11. september 2011

Chillien

jydeinden skriver:

tjaa min drømme ring kan man ikke vælge.. så må se om jeg måske kan finde den på chanti

Hvorfor kan man ikk vælge den? Chanti har også mange fine ting!

Anmeld

11. september 2011

Chillien

Findusinde skriver:

Ja, der er en bred fordybning i ringen, der er lidt mere ru end kanten..

Det sys jeg er en rigtig fed detalje! Så er de også enkle, men uden helt at være det alligevel.. Rigtig fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.