vielsesring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

jydeinden

Chillien skriver:

Hvorfor kan man ikk vælge den? Chanti har også mange fine ting!

fordi det er en blandingsring svært at forklare, men så vidt jeg kan se er der ingen ring derinde med snorninger.. og ja charnti har mange fine, problemet er bare at til den tid er jeg nødtil at købe ringen til mig hos en guld og sølv smed, da jeg har små fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Camillee

Chillien skriver:

Det var nu ikk med tanke på at jeres vielsesringe var enkle.. Sys de er rigtig fine og kan rigtig godt lide i selv har haft indflydelse på hvordan de sku se ud..!!

Er bare ret vild med din anden der.. Den er bare skøn!

Ja okay er kun 22.. Men engang svor jeg til sølv... Sys guld  var for gamle damer  Men nu er jeg helt pjattet med det... Og sten!!  Kan være man har fået lidt højere standarder

Uh.. Ku være man sku lufte det for kæresten  Hvor henne?

Har også lidt kig på den her ring, og har sådan lidt tilfældigt lufttet for ham at dén kan jeg altså rigtig godt lide

http://chanti.dk/#Ring_i_8_karat_guld|54179

hehe men de er enkle (: det ville pynte med nogle sten  .. Ja vi er også glade for at have laver RINGENE til os (: 

har enlig altid være vild med sten men ikke så vild med guld (:  

vores er købt i Spendser i kolding, men mon ikke man kan få den andre steder? (: 

den er også rigtigt flot!  

Anmeld

11. september 2011

jydeinden

retter lige selv, den vil ikke vise hele linket

Anmeld

11. september 2011

Chillien

jydeinden skriver:

fordi det er en blandingsring svært at forklare, men så vidt jeg kan se er der ingen ring derinde med snorninger.. og ja charnti har mange fine, problemet er bare at til den tid er jeg nødtil at købe ringen til mig hos en guld og sølv smed, da jeg har små fingre

Ah... Er det ikk også halv dyrt at få den lavet i en speciel størrelse?

Anmeld

11. september 2011

Chillien

Camillee skriver:

hehe men de er enkle (: det ville pynte med nogle sten  .. Ja vi er også glade for at have laver RINGENE til os (: 

har enlig altid være vild med sten men ikke så vild med guld (:  

vores er købt i Spendser i kolding, men mon ikke man kan få den andre steder? (: 

den er også rigtigt flot!  

Ja.. Men det var abre ikkk dem jeg hentydede til

Jo det tror jeg.. Sys også at have set nogle lignende... Et sted..

Anmeld

11. september 2011

jydeinden

Chillien skriver:

Ah... Er det ikk også halv dyrt at få den lavet i en speciel størrelse?

frygter jeg også tror den står til 7200 inde på chanti, så tør da ikke tænke på hvad den vil koste i en butik.. men uanset hvilken ring jeg skal have, skal den special fremstilles. Så uanset hvad bliver den dyr ( desværre)

Anmeld

11. september 2011

Chillien

jydeinden skriver:

frygter jeg også tror den står til 7200 inde på chanti, så tør da ikke tænke på hvad den vil koste i en butik.. men uanset hvilken ring jeg skal have, skal den special fremstilles. Så uanset hvad bliver den dyr ( desværre)

Ja.. det løber hurtigt op med de ringe...

Men det er jo heldigvis et af de privilegier der er ved at være kvinde...

"jamn, det er den jeg vil have ellers er det ikk rigtigt"  Så skal det bare være pyt-med-hvor-dyr-den-er

Anmeld

11. september 2011

Camillee

Chillien skriver:

Ja.. Men det var abre ikkk dem jeg hentydede til

Jo det tror jeg.. Sys også at have set nogle lignende... Et sted..

Det er iorden   .. 

hehe man kan jo altid google og så vise dem frem (: hehe  

Anmeld

11. september 2011

jydeinden

Chillien skriver:

Ja.. det løber hurtigt op med de ringe...

Men det er jo heldigvis et af de privilegier der er ved at være kvinde...

"jamn, det er den jeg vil have ellers er det ikk rigtigt"  Så skal det bare være pyt-med-hvor-dyr-den-er

hehe der er min kæreste heldigvis ret gentle, han vil helst ikke have ring på ( har dog muligvis overtalt ham til, til den tid at have den i en halskæde)

men så skal hane "bare" have en sølv ring, og så må jeg gerne få den dyre ( takkk )

til gengæld regner jeg med at det både skal være forlovelses og den endelige ring når den er så dyr 

Anmeld

11. september 2011

Chillien

jydeinden skriver:

hehe der er min kæreste heldigvis ret gentle, han vil helst ikke have ring på ( har dog muligvis overtalt ham til, til den tid at have den i en halskæde)

men så skal hane "bare" have en sølv ring, og så må jeg gerne få den dyre ( takkk )

til gengæld regner jeg med at det både skal være forlovelses og den endelige ring når den er så dyr 

Han lyder lidt som min... Han ville også helst være fri.. Men han slipper ikk..

Til gengæld er vi blevet enige om også kun at købe vielsesringe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.