Prinsessens værelse 95% færdigt :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

sne190810

Frøken J. skriver:

Nåh ja, det havde jeg slet ikke tænkt på! Det var også smart, egentlig Kunne godt overveje at flytte det røde bord, så jeg kan have et glas vand til mig selv, når jeg sidder og halvsover med unge på bryst

Åh ja. Det er med at have alt inden for rækkevidde, når man sidder og ammer. Så det ville faktisk også være ret smart med det røde bord ..

Ideerne vælter frem jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Frøken J.

sne190810 skriver:

Åh ja. Det er med at have alt inden for rækkevidde, når man sidder og ammer. Så det ville faktisk også være ret smart med det røde bord ..

Ideerne vælter frem jo

Jamen det er jo ufatteligt så hurtigt hjernen tænker! Haha

Anmeld

11. september 2011

Ditte<3

Fint fint fint 

Vi er også ved at være færdige. så skal de små prinsesser bare komme ud til os 

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

Ditte<3 skriver:

Fint fint fint 

Vi er også ved at være færdige. så skal de små prinsesser bare komme ud til os 

Takker!

Og ja, det må de meget, meget, meget gerne!

Anmeld

11. september 2011

Miia90

Hvor er det bare blevet fint

Anmeld

11. september 2011

Nessie

Hvor er det et fint værelse, men synes dog I er lidt optimistiske med kondi-cyklen, der kommer nok liiiige til at gå lidt tid inden hun kan bruge den

Dejligt med en stol på værelset til at sidde og amme i, vil måske også være rart om natten, så farmand ikke bliver forstyrret Og læg et tæppe derind, du kan tage over dig, så du ikke sidder og bliver kold

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

Miia90 skriver:

Hvor er det bare blevet fint

Takker!

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Hvor er det et fint værelse, men synes dog I er lidt optimistiske med kondi-cyklen, der kommer nok liiiige til at gå lidt tid inden hun kan bruge den

Dejligt med en stol på værelset til at sidde og amme i, vil måske også være rart om natten, så farmand ikke bliver forstyrret Og læg et tæppe derind, du kan tage over dig, så du ikke sidder og bliver kold

Hahaha! Pjat da! Hun skal være de næste store cykelrytter, så det er bare op på pedalerne fra dag 1!

God idé med tæppet! Tak for idéen! Og tak også

Anmeld

11. september 2011

Nessie

Frøken J. skriver:

Hahaha! Pjat da! Hun skal være de næste store cykelrytter, så det er bare op på pedalerne fra dag 1!

God idé med tæppet! Tak for idéen! Og tak også

Jeg har jo en mand der nærmest er bevidstløs når han sover, så jeg kunne sagtens sidde i sengen og amme eller give flaske, med natlampen tændt, og læse en bog Men det er jo ikke alle mænd der sover så tungt, og så skal man altså sørge for at sidde godt og lunt når man ammer. Også for den lilles skyld, hun skal jo heller ikke fryse

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Jeg har jo en mand der nærmest er bevidstløs når han sover, så jeg kunne sagtens sidde i sengen og amme eller give flaske, med natlampen tændt, og læse en bog Men det er jo ikke alle mænd der sover så tungt, og så skal man altså sørge for at sidde godt og lunt når man ammer. Også for den lilles skyld, hun skal jo heller ikke fryse

Imponerende mand! Jeg regner stærkt med at sidde i et andet rum, for han har nogle meget hårde arbejdstider og skal tidligt op, så synes det er vigtigt han får så meget søvn, som kan kan få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.