Prinsessens værelse 95% færdigt :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Genialt

Jeps, man må udnytte pladsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

sne190810

Fint værelse!

- Og hvor ser den stol bare rigtig lækker og amme-venlig ud!! Hvis du forstår hvad jeg mener ..

Fed farve på væggen  

Anmeld

11. september 2011

-Sigrid-

Frøken J. skriver:

Haha Well, der var et hjørne af rummet til overs, som ikke skulle udfyldes af noget, så vi ville hellere have motionstingene derinde, end inde i stuen Der står også en træningsbænk. One day vil vi have et lille TV op på væggen foran cyklen, så man kan cykle og se på det imens Så det er simpelthen bare fordi vi har udnyttet pladsen. Hehe

Fair nok

Vi har for meget plads, havde helt glemt at det kunne være et problem 

Anmeld

11. september 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Jeps, man må udnytte pladsen

Nemlig

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

sne190810 skriver:

Fint værelse!

- Og hvor ser den stol bare rigtig lækker og amme-venlig ud!! Hvis du forstår hvad jeg mener ..

Fed farve på væggen  

Tak! Og ja, det håber jeg også den er! Ikke fordi jeg vil sidde derinde hver gang, men det er mere hvis vi har gæster og sådan - Jeg kan godt være lidt blufærdig og har ikke lyst til at sidde med babserne fremme overfor svigerbobs og sådan

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

-Sigrid- skriver:

Fair nok

Vi har for meget plads, havde helt glemt at det kunne være et problem 

Haha! Luksusdyr

Anmeld

11. september 2011

-Sigrid-

Frøken J. skriver:

Haha! Luksusdyr

Meget 104 m 2 og vi er van til 24 - og har møbler til 24m 2

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

-Sigrid- skriver:

Meget 104 m 2 og vi er van til 24 - og har møbler til 24m 2

Haha, ja det kan jeg godt se Vi har 88 kvadratmeter

Anmeld

11. september 2011

sne190810

Tak! Og ja, det håber jeg også den er! Ikke fordi jeg vil sidde derinde hver gang, men det er mere hvis vi har gæster og sådan - Jeg kan godt være lidt blufærdig og har ikke lyst til at sidde med babserne fremme overfor svigerbobs og sådan

Præcis. 

Men ellers til om natten, så er den jo også super. Jeg kan huske jeg blev nødt til at sætte mig ind i stuen, for at sidde godt. I starten er de jo riiiiimelig langsomme om at spise .. (Ja, også om natten ) Og så gør det altså lidt naller i ryggen, hvis man sidder dårligt ..
Tit blev jeg nødt til at tænde fjernsynet, for at holde mig vågen. Hehe

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

sne190810 skriver:

Præcis. 

Men ellers til om natten, så er den jo også super. Jeg kan huske jeg blev nødt til at sætte mig ind i stuen, for at sidde godt. I starten er de jo riiiiimelig langsomme om at spise .. (Ja, også om natten )
Tit blev jeg nødt til at tænde fjernsynet, for at holde mig vågen. Hehe

Nåh ja, det havde jeg slet ikke tænkt på! Det var også smart, egentlig Kunne godt overveje at flytte det røde bord, så jeg kan have et glas vand til mig selv, når jeg sidder og halvsover med unge på bryst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.