Prinsessens værelse 95% færdigt :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.362 visninger
50 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Frøken J.

Wooohooo! Så kom vi så langt! nu mangler vi kun småting på prinsessens værelse! Vi mangler at få hængt sengehimmel op, samt uro over puslebordet, og så er det dét. En gang vil vi gerne have hylder op over puslebord eller kommode, men det er der ikke penge til lige nu, så det må vente Er SÅ glad for resultatet!

Først ville jeg jo gerne have haft det lyserøde helvede Men kæresten var ikke heeeelt med på dén idé, og det er jeg rigtig glad for, for sådan som det er blevet nu, er super fedt. Med diverse farver uden det bliver pussenusset, så hun også kan bruge det, når hun bliver lidt ældre.. Så lidt billedspam! Og foto af en giraf. Bare fordi jeg fik grineren på over det
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

MaybeBaby

Og det med giraffen er PRÆCIS grunden til, at vi er gode venner! Sådan et billede har jeg vist også under min fremvisning af værelset og sikke fint det er blevet! Flot flot flot!

Anmeld

11. september 2011

FogL

Hvor er det fint! 

Rigtig fedt med én lilla væg - me like! Sådan kan vi li' det 

Og sød giraf  

Anmeld

11. september 2011

Sildefisk

super fint 

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Og det med giraffen er PRÆCIS grunden til, at vi er gode venner! Sådan et billede har jeg vist også under min fremvisning af værelset og sikke fint det er blevet! Flot flot flot!

Tak! Jamen for pokker. Måske er det dårlig humor, men synes bare det er vildt sjovt

Anmeld

11. september 2011

AnneH

iihhhhh.. hvor er det fint...

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

ciepige skriver:

Hvor er det fint! 

Rigtig fedt med én lilla væg - me like! Sådan kan vi li' det 

Og sød giraf  

Tak! Min søde stedmor er god til indretning, så det var hende der foreslog at male dén væg og hænge de wallstickers som en bort i stedet for sådan random. Rart at få lidt tips fra én, der ved hvad der ser pænt ud

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

myr81 skriver:

super fint 

Tak

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

AnneH skriver:

iihhhhh.. hvor er det fint...

Tusind tak!

Anmeld

11. september 2011

-Sigrid-

Hvor er det fint

Og yay, lilla! Skal min lille pige også have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.