Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Solstråle2011 skriver: Ja altså du bager jo bare den kage du vil bruge som bunde Det kan jo bare være en alm. chokoladekage fx.
Ja altså du bager jo bare den kage du vil bruge som bunde Det kan jo bare være en alm. chokoladekage fx.
Nåå på den måde .. Dvs. man godt kan lave en drømmekage og så bruge den ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Nåå på den måde .. Dvs. man godt kan lave en drømmekage og så bruge den ??
Ja.. du kan bage det du har lyst til.. chokolade, drømmekage, banankage osv. Kun fantasien sætter grænser..
Solstråle2011 skriver: Ja.. du kan bage det du har lyst til.. chokolade, drømmekage, banankage osv. Kun fantasien sætter grænser..
Nice .. Og så skal den stå i køleskabet , i en skål eller hvad ??
Arr NU forstår jeg det !!! Hurra for mig
morethanperfect skriver: Nice .. Og så skal den stå i køleskabet , i en skål eller hvad ??
Altså kagen? Den skal bare køle af på bordet/en rist.. herefter pakker jeg den ind i film og en pose og sætter den i køleskabet til fyldet skal i. Men det behøver man ikke.
Solstråle2011 skriver: Altså kagen? Den skal bare køle af på bordet/en rist.. herefter pakker jeg den ind i film og en pose og sætter den i køleskabet til fyldet skal i. Men det behøver man ikke.
Jep jep .. Nu er jeg med .. Men MMF, hvad er det ? For man skal da bare bruge fondant ik ?
morethanperfect skriver: Jep jep .. Nu er jeg med .. Men MMF, hvad er det ? For man skal da bare bruge fondant ik ?
MMF er blot den hjemmelavede udgave af fondant Foretrækker selv fondant..
Solstråle2011 skriver: MMF er blot den hjemmelavede udgave af fondant Foretrækker selv fondant..
Okay .. Men det kan man godt købe ik ? Hvis man køber det i hvidt , kan man så stadig farve det ???
morethanperfect skriver: Okay .. Men det kan man godt købe ik ? Hvis man køber det i hvidt , kan man så stadig farve det ???
Ja og ja. Du farver bare det du skal bruge med pastafarver fra en kagebutik..
Og hvor meget fondant tror du jeg skal have hvis jeg skal bage en rund alm. str. kage ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128