knopper / eksem ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2009

Heidi.

WilliamsMor skriver:

Min søn har også sådan noget. Jeg var til læge med det flere gange fordi det ikke går væk og de har sagt at mdet bare er hormon knopper og sådan nogle ting babyer får.
Han er næsten 3mdr nu og har haft det noget tid. det går væk lidt og kommer igen .. Jeg smører det bare med noget baby creme det får det til at se lidt bedre ud.

Men hvis din læge kan sige om det er noget andet må du meget gerne skrive det. da jeg er meget træt af at han hele tiden får det.

Der er nogle der har rigtig mange hormonknopper, i rigtig lang tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Anja

Sådan så min søn ud da han var voldsomt ramt af hormonknopper/eksem.

Han er 1 mdr gammel på billedet. Det gik væk af sig selv efter en lille mdr.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2009

malou

Anja skriver:

Sådan så min søn ud da han var voldsomt ramt af hormonknopper/eksem.

Han er 1 mdr gammel på billedet. Det gik væk af sig selv efter en lille mdr.

nåh det lille pus... han ser helt betuttet ud Han er kær også med knopper

knus malou

Anmeld

19. januar 2009

W&M <3

malou skriver:

Hej Williams mor

Jeg skal nok skrive til dig når jeg har været over på barnvårncentralen som det hedder her i Sverige.

Knus malou

Hej Malou.

Super tak skal du have.

Knus.

Anmeld

19. januar 2009

Anja

malou skriver:

nåh det lille pus... han ser helt betuttet ud Han er kær også med knopper

knus malou

Takker Må indrømme at jeg synes han var meget lidt køn med knopperne !

Anmeld

19. januar 2009

malou

malou skriver:

Hej alle sammen.

Min lille søn på 10 uger har fået nogle underlige knopper i ansigtet... ligesom uren hud hos en teenager. Der er flest i hans pande og ned af kinderne.. Er det normalt at de små babyer slår ud på den måde?? Er det bare hormoner?? Der er kommet flere og flere de sidste par dage. Ved I hvad det evt. kan være og skal jeg være urolig??

knus fra malou

Nu har han dem også på brystet??? Er det så stadig hormonknopper?

knus malou

Anmeld

20. januar 2009

W&M <3

William havde dem også på brystet. men da de gik væk kom de ikke igen. kun dem i hovedet.

jeg ved det ikke. Men lægen sagde at det bare var sådan noget hormon knopper da jeg var der oppe. og der havde han dem også på brystet.

Knus.

Anmeld

20. januar 2009

malou

WilliamsMor skriver:

William havde dem også på brystet. men da de gik væk kom de ikke igen. kun dem i hovedet.

jeg ved det ikke. Men lægen sagde at det bare var sådan noget hormon knopper da jeg var der oppe. og der havde han dem også på brystet.

Knus.

Hej Williams mor

Mysteriet er løst... det er hormonknopper så jeg er rolig igen. men de er der stadig idag!! Hvorlænge varer det? fik jeg sgu ikke spurgt om igår??

knus

Anmeld

20. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
malou skriver:

Hej Williams mor

Mysteriet er løst... det er hormonknopper så jeg er rolig igen. men de er der stadig idag!! Hvorlænge varer det? fik jeg sgu ikke spurgt om igår??

knus

Med mine børn var de rimelig hurtigt væk igen, vil tro efter et par uger. Men det er nok meget individuelt hvor længe de bliver.
Dejligt du har fået et svar nu og ikke behøver gå og spekulere på hvad det er for noget

Anmeld

28. januar 2009

W&M <3

Hej Malou.

Tror det vare et stykke tid. ved det faktisk ikke .. william har stadig lidt nogen gange og han er 3mdr.

Knus,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.