Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WilliamsMor skriver:Min søn har også sådan noget. Jeg var til læge med det flere gange fordi det ikke går væk og de har sagt at mdet bare er hormon knopper og sådan nogle ting babyer får. Han er næsten 3mdr nu og har haft det noget tid. det går væk lidt og kommer igen .. Jeg smører det bare med noget baby creme det får det til at se lidt bedre ud. Men hvis din læge kan sige om det er noget andet må du meget gerne skrive det. da jeg er meget træt af at han hele tiden får det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anja skriver:Sådan så min søn ud da han var voldsomt ramt af hormonknopper/eksem.Han er 1 mdr gammel på billedet. Det gik væk af sig selv efter en lille mdr.
malou skriver: Hej Williams morJeg skal nok skrive til dig når jeg har været over på barnvårncentralen som det hedder her i Sverige. Knus malou
Hej Williams morJeg skal nok skrive til dig når jeg har været over på barnvårncentralen som det hedder her i Sverige. Knus malou
Hej Malou.Super tak skal du have.
Knus.
malou skriver:nåh det lille pus... han ser helt betuttet ud Han er kær også med knopperknus malou
malou skriver:Hej alle sammen.Min lille søn på 10 uger har fået nogle underlige knopper i ansigtet... ligesom uren hud hos en teenager. Der er flest i hans pande og ned af kinderne.. Er det normalt at de små babyer slår ud på den måde?? Er det bare hormoner?? Der er kommet flere og flere de sidste par dage. Ved I hvad det evt. kan være og skal jeg være urolig??knus fra malou
WilliamsMor skriver:William havde dem også på brystet. men da de gik væk kom de ikke igen. kun dem i hovedet.jeg ved det ikke. Men lægen sagde at det bare var sådan noget hormon knopper da jeg var der oppe. og der havde han dem også på brystet.Knus.
malou skriver:Hej Williams mor Mysteriet er løst... det er hormonknopper så jeg er rolig igen. men de er der stadig idag!! Hvorlænge varer det? fik jeg sgu ikke spurgt om igår??knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128