knopper / eksem ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.450 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

malou

Hej alle sammen.

Min lille søn på 10 uger har fået nogle underlige knopper i ansigtet... ligesom uren hud hos en teenager. Der er flest i hans pande og ned af kinderne.. Er det normalt at de små babyer slår ud på den måde?? Er det bare hormoner?? Der er kommet flere og flere de sidste par dage. Ved I hvad det evt. kan være og skal jeg være urolig??

knus fra malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

charlottekri

for mig ligner det svedknopper, men hvis du er i tvivl så tag en tur til lægen, for hellere være på den sikre side, ikke

Anmeld

19. januar 2009

Heidi.

For mig ligner det hormonknopper. Min mindste datte fik hormonknopper ret sent.. Men eller hør en læge eller sundhedsplejeske ad.

Kh Heidi

Anmeld

19. januar 2009

malou

charlottekri skriver:

for mig ligner det svedknopper, men hvis du er i tvivl så tag en tur til lægen, for hellere være på den sikre side, ikke

jo helt klart være helt sikker... nu ville jeg bare lige høre alle de kloge mødre herinde først.. smiler. jeg er jo stadig begynder moar Svedknopper? dvs at han har det for varmt eller??

knus

Anmeld

19. januar 2009

malou

Heidi-Godsk skriver:

For mig ligner det hormonknopper. Min mindste datte fik hormonknopper ret sent.. Men eller hør en læge eller sundhedsplejeske ad.

Kh Heidi

hormonknopper? kommer det af hans modermælkserstatning?? Han har ellers haft den fineste dejligeste hud... lige indtil nu

Anmeld

19. januar 2009

Mca<3

For mig ligner det det min søn havde og stadig har ..
Sådan en nopret rødlig hud .. Hudlægen kaldte det for følsom hud ,,,
I dag er han 13 og har aldrig haft glat hud ,, det er dog mest på kinderne nu og ligner mest han bare har røde kinder ,, vi har aldrig gjort noget ved det og fik af vide det en dag ville forsvinde af sig selv ... Det har aldrig generet ham ,,

Anmeld

19. januar 2009

charlottekri

malou skriver:

jo helt klart være helt sikker... nu ville jeg bare lige høre alle de kloge mødre herinde først.. smiler. jeg er jo stadig begynder moar Svedknopper? dvs at han har det for varmt eller??

knus

Det kan komme hvis han har haft det for varmt når han har sovet.. min datter havde det meget varmt den første tid (selvom det var januar / februar) og kunne kun sove i body og var alligevel helt våd af sved når hun stod op...

Anmeld

19. januar 2009

Anja

Synes det ligner det min datter har. Hun har tendens til børneeksem og har generel følsom hud. Hos hende fremprovokeres det af varme og for meget vand.

Men ja, det kan også minde om hormonknopper, men det kan han vel ikke have, når han får MME ??

Er sikker på det nok skal gå væk igen snart :-)

Anmeld

19. januar 2009

malou

3 gangs mor skriver:

For mig ligner det det min søn havde og stadig har ..
Sådan en nopret rødlig hud .. Hudlægen kaldte det for følsom hud ,,,
I dag er han 13 og har aldrig haft glat hud ,, det er dog mest på kinderne nu og ligner mest han bare har røde kinder ,, vi har aldrig gjort noget ved det og fik af vide det en dag ville forsvinde af sig selv ... Det har aldrig generet ham ,,

ja lige præcis... sådan rødlig nobret!! Han har ellers haft den blødeste hud.. indtil nu.. håber det forsvinder igen

Anmeld

19. januar 2009

SaNiNa

Jeg ville nok tage en tur til lægen...

Jeg syntes det liger starten på børnesår (hvad jeg osse rigtig meget som barn) men er bestem ikke sikker på det...

Jeres læge vil jo kunne sige det helt sikker...

Sanne - håber han slipper af med det meget snart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.