knopper / eksem ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2009

malou

Sanne skriver:

Jeg ville nok tage en tur til lægen...

Jeg syntes det liger starten på børnesår (hvad jeg osse rigtig meget som barn) men er bestem ikke sikker på det...

Jeres læge vil jo kunne sige det helt sikker...

Sanne - håber han slipper af med det meget snart...

Håber jeg også.... jeg må hellere suse over på barnvårncentralen så... tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Mca<3

malou skriver:

ja lige præcis... sådan rødlig nobret!! Han har ellers haft den blødeste hud.. indtil nu.. håber det forsvinder igen

Øv ja det håber jeg også Jeg købte noget creme på apoteket der hedder aderma det hjalp lidt

Anmeld

19. januar 2009

Heidi.

malou skriver:

hormonknopper? kommer det af hans modermælkserstatning?? Han har ellers haft den fineste dejligeste hud... lige indtil nu

Det er resterne af dine hormoner fra du var gravid.. INTET farligt der.. Dine hormoner kommer bare ud gennem huden på barnet

Anmeld

19. januar 2009

Christinahr

Sådan så Aia også ud i en uges tid da hun var ca samme alder. Det forsvandt hurtigt af sig selv igen, så jeg ville ikke være urolig

Anmeld

19. januar 2009

malou

Heidi-Godsk skriver:

Det er resterne af dine hormoner fra du var gravid.. INTET farligt der.. Dine hormoner kommer bare ud gennem huden på barnet

Så tror pokker han ser sådan ud... griner, fordi mine hormoner var da helt ustyrlige... hihihi

Anmeld

19. januar 2009

malou

Christinahr skriver:

Sådan så Aia også ud i en uges tid da hun var ca samme alder. Det forsvandt hurtigt af sig selv igen, så jeg ville ikke være urolig

ok tusinde tak

Anmeld

19. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Heidi-Godsk skriver:

For mig ligner det hormonknopper. Min mindste datte fik hormonknopper ret sent.. Men eller hør en læge eller sundhedsplejeske ad.

Kh Heidi

Ja, det var også det første jeg tænkte da jeg så billederne
Begge mine børn var også ret hårdt angrebet, men det er noget der går væk igen.

Anmeld

19. januar 2009

W&M <3

Min søn har også sådan noget. Jeg var til læge med det flere gange fordi det ikke går væk og de har sagt at mdet bare er hormon knopper og sådan nogle ting babyer får.
Han er næsten 3mdr nu og har haft det noget tid. det går væk lidt og kommer igen .. Jeg smører det bare med noget baby creme det får det til at se lidt bedre ud.

Men hvis din læge kan sige om det er noget andet må du meget gerne skrive det. da jeg er meget træt af at han hele tiden får det.

Anmeld

19. januar 2009

malou

WilliamsMor skriver:

Min søn har også sådan noget. Jeg var til læge med det flere gange fordi det ikke går væk og de har sagt at mdet bare er hormon knopper og sådan nogle ting babyer får.
Han er næsten 3mdr nu og har haft det noget tid. det går væk lidt og kommer igen .. Jeg smører det bare med noget baby creme det får det til at se lidt bedre ud.

Men hvis din læge kan sige om det er noget andet må du meget gerne skrive det. da jeg er meget træt af at han hele tiden får det.

Hej Williams mor

Jeg skal nok skrive til dig når jeg har været over på barnvårncentralen som det hedder her i Sverige.

Knus malou

Anmeld

19. januar 2009

Heidi.

Rikke skriver:

Ja, det var også det første jeg tænkte da jeg så billederne
Begge mine børn var også ret hårdt angrebet, men det er noget der går væk igen.

Ja ikke.. Jeg syntes bestemt også det ser ud til og være det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.