Fastelavn - er i kreative eller køber i færdigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2009

Rasmine

linemus skriver:

Det har du selvfølgelig ret i Mette. Jeg kan jo også klæde dem ud som mærkedyr...

FÅRK!!!!!!!!!!!!!
Ej, nu stopper du, kan ikke klare den humor lige nu, er lige stået op.
Får jo yoghurten galt i halsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Lise

Hvornår er der fastelavn - og holder man sådan noget i vuggestuen?

Lise - helt ny

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

Hmm...
Går Simse i en integ. vs/bh?
Aner ikke hvad de gør i sådan en vuggestue.

Aner heller ikke hvad Rasmus skal have på.
Jeg ved Bilka har mange udklædninger, ligesom BR.
Sidste var Mille Askepot, kunne være lidt fedt hvis hun ville dte igen i år, tror hun stadig kan passe kjolen.
Men damen vil vist være løve.

Anmeld

19. januar 2009

linemus

Sebastian vil garanteret være ninja turtle. Den blå. Ha ha - kom lige i tanke om, hvordan han roder rundt i navnene. Kaldte i går rotten for Moster Tello. Fortalte ham, den hedder Master Splinter (tror jeg). "Nå ja", siger han, "Moster Splinter".....

Da han gik i dp, holdt de fastelavn i legestuen. Det ene år var han klædt ud som ridder. Jeg fandt et sødt sæt i Exit, der var sat ned. Ridderbukser og bluse (som joggingsæt) med hætte og stof-dolk. (str. 92 - hvis der er nogen, der vil låne). Det andet år var han sørøver med rød/hvid stribet trøje, farvet tørklæde om maven og sort bandana med dødningehoveder - nemt.

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

linemus skriver:

Sebastian vil garanteret være ninja turtle. Den blå. Ha ha - kom lige i tanke om, hvordan han roder rundt i navnene. Kaldte i går rotten for Moster Tello. Fortalte ham, den hedder Master Splinter (tror jeg). "Nå ja", siger han, "Moster Splinter".....

Da han gik i dp, holdt de fastelavn i legestuen. Det ene år var han klædt ud som ridder. Jeg fandt et sødt sæt i Exit, der var sat ned. Ridderbukser og bluse (som joggingsæt) med hætte og stof-dolk. (str. 92 - hvis der er nogen, der vil låne). Det andet år var han sørøver med rød/hvid stribet trøje, farvet tørklæde om maven og sort bandana med dødningehoveder - nemt.

Har du et pic?
-Håber at kunne klamme ham ned i en 92.

Anmeld

19. januar 2009

Mie A

Lise skriver:

Hvornår er der fastelavn - og holder man sådan noget i vuggestuen?

Lise - helt ny

Ja da... eller det gør man hos os...

Det er den 22. februar... mener jeg!

Anmeld

19. januar 2009

Loggidut

ingen dårlig undskyldning...jeg køber fordi jeg er luddoven!

Anmeld

19. januar 2009

Mary

Jeg vil meget gerne være den kreative mor og sy mine børns dragter selv, men jeg har ikke tid til det, og i øvrigt trænger jeg til lidt mere øvelse før jeg vil vise Juliane og Annika i noget hjemmesyet et offentligt sted De synes sikkert også det skæggere at være i hjemmesyet når de bliver lidt ældre....

Desuden vil jeg rede Julianes dag med en sød prinsessedragt - er nu ikke så meget for de der BR-dragter, men har kigget lidt på nettet. De er ikke meget dyrere, og så har hun noget udklædningstøj hun kan lege med bagefter.
Annika får enten fe-dragten eller mariehønen som Juliane har brugt. Hun er garanteret rimelig ligeglad

Anmeld

19. januar 2009

linemus

Mebach skriver:

Har du et pic?
-Håber at kunne klamme ham ned i en 92.

Du får lige et pic imorgen. Jeg er forvist til anden computer...

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

linemus skriver:

Du får lige et pic imorgen. Jeg er forvist til anden computer...

Ok.
Vildt, det er der mange der er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.