Fastelavn - er i kreative eller køber i færdigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. januar 2009

Mikkelmusen

Jeg vil rigtig gerne lave et kostume til Filuca men jeg kan simpelthen ikke finde på noget originalt...

Hvad gør i selv, hvis i altså gør noget?

-Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Anja

Køber ....

Anmeld

19. januar 2009

Juniors mor

Jeg havde egentlig planer om at sy selv - ville sy enten en dragedragt eller en mariehønedragt, men da vi var i USA var deres kostumer så billige, at jeg købte nogle stykker. Derfor skal Julie være bi i år - og til de næste par år er der et bredt udvalg af prinsesse og fe-dragter......

Anmeld

19. januar 2009

Helle30

Pyhh mand, første gang jeg var i Føtex efter nytår, så jeg, at de havde fyldt legetøjsafd. med udklædning og tønder mv. Hos bageren stod folk rask væk og købte fastelavnsboller.
Jeg har overhovedet ikke skænket det en tanke, men måske skal Sofie bare være mariehøne igen. Sidste år lavede jeg et kostume med et fint skjold og en hat med øjne og følehorn til hende, som hun havde på, da vi var til fastelavn på min skole. Det kunne faktisk godt bruges igen, bare jeg køber nogle nye strømpebukser og en bluse. Måske kan jeg ligefrem finde noget i sort, nu hun er kommet lidt op i str.
Hvis nogen har lyst til at prøve at lave sådan et skjold + hat selv, så kan billeder ses i mit album på IG, og jeg giver gerne vejledning. Andre dyr ville sagtens kunne laves på samme måde.

- Helle

Anmeld

19. januar 2009

Marco2

Ville gerne være kreativ selv, men jeg har også lige min mors 60-års fødselsdag har sidst i januar og en skiferie i uge 8, så jeg ved ikke lige hvor meget tid jeg har. Men jeg ville gerne. Jeg ved egentligt heller ikke om Em kommer til noget fastelavns-halløj, for vi er jo på ferie fra 13.-21. feb....

Men Helle jeg vil da gerne ha' fif til den der mariehøne...... For den ser fin ud, og måske overkommelig..

AG

Anmeld

19. januar 2009

Nadi

Når han bliver større vil jeg helt sikkert gerne prøve på at være krea, men ikke nu. Han har alligevel ikke så meget ud af kostumerne, det er jo for min egen skyld at jeg propper ham i et supermands outfit
I år ved jeg dog ikke om han skal klædes ud, nu ser vi hvad der sker ellers kunne vi være heldige at en af hans fætre har noget fra da de var små.

Anmeld

19. januar 2009

Mie A

da jeg ikke ejer et kreativt gen, skåner jeg mine børn ved at købe...

Anmeld

19. januar 2009

linemus

Helle30 skriver:

Pyhh mand, første gang jeg var i Føtex efter nytår, så jeg, at de havde fyldt legetøjsafd. med udklædning og tønder mv. Hos bageren stod folk rask væk og købte fastelavnsboller.
Jeg har overhovedet ikke skænket det en tanke, men måske skal Sofie bare være mariehøne igen. Sidste år lavede jeg et kostume med et fint skjold og en hat med øjne og følehorn til hende, som hun havde på, da vi var til fastelavn på min skole. Det kunne faktisk godt bruges igen, bare jeg køber nogle nye strømpebukser og en bluse. Måske kan jeg ligefrem finde noget i sort, nu hun er kommet lidt op i str.
Hvis nogen har lyst til at prøve at lave sådan et skjold + hat selv, så kan billeder ses i mit album på IG, og jeg giver gerne vejledning. Andre dyr ville sagtens kunne laves på samme måde.

- Helle

Hvor er hun sød på ig, den bette mariehøne. Vil meget gerne høre, hvordan du har gjort. Måske jeg sku' lave en mariehøne og en bi?

- Line

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

linemus skriver:

Hvor er hun sød på ig, den bette mariehøne. Vil meget gerne høre, hvordan du har gjort. Måske jeg sku' lave en mariehøne og en bi?

- Line

Er du sikker på de ikke skal være ens?
Jeg mener, de er trods alt tvillinger.

Anmeld

19. januar 2009

linemus

Mebach skriver:

Er du sikker på de ikke skal være ens?
Jeg mener, de er trods alt tvillinger.

Det har du selvfølgelig ret i Mette. Jeg kan jo også klæde dem ud som mærkedyr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.