Til at pynte møbler fra IKEA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Malli

MaybeBaby skriver:

Skulle lige have taget et par billeder og så på min computer, men nu har jeg lidt, så du kan se det Og man kan jo gøre det med lige præcis det motiv, som man er mest til. Jeg er mest til: less is more Peter Plys og millioner af små bamser er slet ikke mig. Så nu er temaet: Enkelt men drenget.

Det eneste, jeg har gjort, er at skaffe en hel og lidt tykkere plade som bagbeklædning til puslereolen. Det gør hele reolen lidt mere stabil og det er nemmere at tapetsere på én plade end de 4 små.

Billede 1: Bare så du kan se, at tapetet ikke kun er hvidt med grønne blade, men at det har et lidt gemt mønster også

Billede 2: Hensvik før puslepladen er sat op

Billede 3: Med puslepladen og nu parat til baby

Billede 4: Lampen, der er sød, men ikke lige passede i min stil

Billede 5: Lampen med tapet - Og når den lyser op, så bliver de skjulte blomster også synlige

Billede 6: Med hjælp fra en af mandens kollegaer: Sådan ca. bliver resultatet

/Mette

Hvor er det bare SUPER fedt lavede, det vil jeg da helt sikkert begive mig ud i 

Jeg har selv bare dekoreret "rammen" rundt om puslebordet, og reolen, med sommerfugle, men synes det er lidt for kedeligt  

Jeg må ud og købe en bagbeklædning, tak fordi du havde lyst til at dele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

lycly

N&J skriver:

Faldt over dette link, det er faktisk ret smart, om ikke andet så til at blive inspireret fra... 

del endelig hvis I har andre, til forskønnelse af møbler

http://www.thisismykea.com/designs/butterfly-spring#

Hvor fedt ! Har selv et sofabord fra Ikea som simpelthen bare er så kedeligt (men det var billigt), så skal da helt klart pynte det lidt

Anmeld

10. september 2011

MaybeBaby

Malli skriver:

Hvor er det bare SUPER fedt lavede, det vil jeg da helt sikkert begive mig ud i 

Jeg har selv bare dekoreret "rammen" rundt om puslebordet, og reolen, med sommerfugle, men synes det er lidt for kedeligt  

Jeg må ud og købe en bagbeklædning, tak fordi du havde lyst til at dele 

Ih, så husk at tage billeder, så du kan smide før- og efterbilleder ind Har du billeder af hvordan den ser ud nu? Og mange tak - det er aldrig så slemt at blive inspireret...

Anmeld

10. september 2011

Malli

Ih, så husk at tage billeder, så du kan smide før- og efterbilleder ind Har du billeder af hvordan den ser ud nu? Og mange tak - det er aldrig så slemt at blive inspireret...

Det er altid skønt med inspiration, og gode ideer. 

Jeg har et billede, som er fra inden vi flyttede, så det hele ser lidt rodet ud, men der kan du se at jeg har pyntet det med sommerfugle, sat en skuffe under puslepladen, til cremer, servietter osv. Og så et spejl, som min datter forøvrigt var rigtig glad for da hun var baby. OG den dag i dag er hun ENDNU mere glad for det, når hun lægger og fjoller på puslebordet, synes hun det er noget er så fedt at kigge sig selv i spejlet imens 

På reolen fra Hensvik, som jeg bruger til hendes tøj, har jeg sat en bøjlestang op, og også sat nogle skuffer under pladerne , så var der lige plads til strømper osv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2011

MaybeBaby

Malli skriver:

Det er altid skønt med inspiration, og gode ideer. 

Jeg har et billede, som er fra inden vi flyttede, så det hele ser lidt rodet ud, men der kan du se at jeg har pyntet det med sommerfugle, sat en skuffe under puslepladen, til cremer, servietter osv. Og så et spejl, som min datter forøvrigt var rigtig glad for da hun var baby. OG den dag i dag er hun ENDNU mere glad for det, når hun lægger og fjoller på puslebordet, synes hun det er noget er så fedt at kigge sig selv i spejlet imens 

På reolen fra Hensvik, som jeg bruger til hendes tøj, har jeg sat en bøjlestang op, og også sat nogle skuffer under pladerne , så var der lige plads til strømper osv

Hvor er det smart med den der skuffe under puslepladen... Hvor er det fra? Og vi har en kommode til hans tøj, men laver et intermistisk skab med noget stof. Min svoger er gardinmontør, så har valg et fedt stof, hvor hans så har fået syersken til at sy det, så det passer til den gardinstang han har bøjet. "Skabet" skal nemlig være ved siden af vinduet, og havde vi købt en i træ, havde det taget for meget af lyset. Bag stoffet skal der så 4 -5 hylder op og en bøjlestang, så vi kan gemme alle ekstratingene (bleer, tøjet til når han bliver ældre, vintertøjet osv.) i kasser.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2011

LinLin

N&J skriver:

Faldt over dette link, det er faktisk ret smart, om ikke andet så til at blive inspireret fra... 

del endelig hvis I har andre, til forskønnelse af møbler

http://www.thisismykea.com/designs/butterfly-spring#

Fedt! Har mange "expeditter" - men så skal man jo købe låger til alle rummene (= 100 kr/stk...)

Anmeld

10. september 2011

Malli

MaybeBaby skriver:

Hvor er det smart med den der skuffe under puslepladen... Hvor er det fra? Og vi har en kommode til hans tøj, men laver et intermistisk skab med noget stof. Min svoger er gardinmontør, så har valg et fedt stof, hvor hans så har fået syersken til at sy det, så det passer til den gardinstang han har bøjet. "Skabet" skal nemlig være ved siden af vinduet, og havde vi købt en i træ, havde det taget for meget af lyset. Bag stoffet skal der så 4 -5 hylder op og en bøjlestang, så vi kan gemme alle ekstratingene (bleer, tøjet til når han bliver ældre, vintertøjet osv.) i kasser.

SMART, med det "skab" og stoffet passer da bare helt perfekt! 

Du må lige lægge billeder ind når det er færdigt!

Skuffen er fra i ikea, og faktisk fåes de også i grønne 

http://www.ikea.com/dk/da/images/products/trofast-kasse-grn__46464_PE143278_S4.jpg

prøv at kigge!

Dog udgik glideskinnerne, i hvertfald i den ikea jeg bor ved, men jeg var så heldig at få fat i de sidste, så købte en del, hvis nu jeg senere skulle stå og mangle! 

Anmeld

10. september 2011

MaybeBaby

Malli skriver:

SMART, med det "skab" og stoffet passer da bare helt perfekt! 

Du må lige lægge billeder ind når det er færdigt!

Skuffen er fra i ikea, og faktisk fåes de også i grønne 

http://www.ikea.com/dk/da/images/products/trofast-kasse-grn__46464_PE143278_S4.jpg

prøv at kigge!

Dog udgik glideskinnerne, i hvertfald i den ikea jeg bor ved, men jeg var så heldig at få fat i de sidste, så købte en del, hvis nu jeg senere skulle stå og mangle! 

Mange tak for linket Og by the way: Super søde sommerfugle... Glemte helt at rose dig for dem, fordi jeg var så optaget af skufferne. Men glæder mig til at se det med ny beklædning også

Anmeld

10. september 2011

Malli

MaybeBaby skriver:

Mange tak for linket Og by the way: Super søde sommerfugle... Glemte helt at rose dig for dem, fordi jeg var så optaget af skufferne. Men glæder mig til at se det med ny beklædning også

Hehe, tak for det! Jeg har dog pillet dem af, da jeg blev til træt af dem 

Selv tak, hvis du beslutter dig for at lave "skuffe tricket" men ikke kan få fat på de der glideskinner, så skriv til mig, så har jeg nok en i overskud 

Anmeld

10. september 2011

MaybeBaby

Malli skriver:

Hehe, tak for det! Jeg har dog pillet dem af, da jeg blev til træt af dem 

Selv tak, hvis du beslutter dig for at lave "skuffe tricket" men ikke kan få fat på de der glideskinner, så skriv til mig, så har jeg nok en i overskud 

Mange tak. Skal lige se hvor meget alt fylder når skabet oppe Men skal nok huske dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.