Til at pynte møbler fra IKEA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.074 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. september 2011

N&J

Faldt over dette link, det er faktisk ret smart, om ikke andet så til at blive inspireret fra... 

del endelig hvis I har andre, til forskønnelse af møbler

http://www.thisismykea.com/designs/butterfly-spring#

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Isabella_mor

N&J skriver:

Faldt over dette link, det er faktisk ret smart, om ikke andet så til at blive inspireret fra... 

hvor cool. man kan også selv designe og tjene penge på det hvis ens design bliver solgt... det er dælme cool..

Anmeld

10. september 2011

MaybeBaby

N&J skriver:

Pisse fedt! har selv gjort det med Hensvik puslereolen med kraftigt tapet. Så får reolen pludselig et helt andet udtryk. Og puslelampen også fra IKEA har jeg tænkt mig skal sidde på indersiden af puslereolen, men de der to frøer passede ikke lige ind og VUPTI samme tapet, og nu er det bare pissefedt og ikke som alle andres, da de jo er to ofte købte ting til babyværelset.

Anmeld

10. september 2011

Malli

MaybeBaby skriver:

Pisse fedt! har selv gjort det med Hensvik puslereolen med kraftigt tapet. Så får reolen pludselig et helt andet udtryk. Og puslelampen også fra IKEA har jeg tænkt mig skal sidde på indersiden af puslereolen, men de der to frøer passede ikke lige ind og VUPTI samme tapet, og nu er det bare pissefedt og ikke som alle andres, da de jo er to ofte købte ting til babyværelset.

Sætter du ikke et billede ind af det?  Jeg har selv Hensvik serien, men mangler lidt ideer til at friske det lidt op 

Anmeld

10. september 2011

N&J

isabellamor skriver:

hvor cool. man kan også selv designe og tjene penge på det hvis ens design bliver solgt... det er dælme cool..

Det var ret smart, det havde jeg slet ikke set.. 

Anmeld

10. september 2011

N&J

MaybeBaby skriver:

Ihhh billeder.. .. 

Anmeld

10. september 2011

MaybeBaby

Malli skriver:

Sætter du ikke et billede ind af det?  Jeg har selv Hensvik serien, men mangler lidt ideer til at friske det lidt op 

Skulle lige have taget et par billeder og så på min computer, men nu har jeg lidt, så du kan se det Og man kan jo gøre det med lige præcis det motiv, som man er mest til. Jeg er mest til: less is more Peter Plys og millioner af små bamser er slet ikke mig. Så nu er temaet: Enkelt men drenget.

Det eneste, jeg har gjort, er at skaffe en hel og lidt tykkere plade som bagbeklædning til puslereolen. Det gør hele reolen lidt mere stabil og det er nemmere at tapetsere på én plade end de 4 små.

Billede 1: Bare så du kan se, at tapetet ikke kun er hvidt med grønne blade, men at det har et lidt gemt mønster også

Billede 2: Hensvik før puslepladen er sat op

Billede 3: Med puslepladen og nu parat til baby

Billede 4: Lampen, der er sød, men ikke lige passede i min stil

Billede 5: Lampen med tapet - Og når den lyser op, så bliver de skjulte blomster også synlige

Billede 6: Med hjælp fra en af mandens kollegaer: Sådan ca. bliver resultatet

/Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2011

MaybeBaby

N&J skriver:

Ihhh billeder.. .. 

Har jeg liiiige postet

Anmeld

10. september 2011

N&J

MaybeBaby skriver:

Har jeg liiiige postet

Super flot.. hold da op.. 

Anmeld

10. september 2011

MaybeBaby

N&J skriver:

Super flot.. hold da op.. 

Mange tak! Det gør altså lidt ved det hele... Nu mangler der bare en masse lign. kosmetiske rettelser på resten af værelset, som ellers står parat... Det er bare lidt kedeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.