Har stadig ikke mærket liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

FogL

Ems30 skriver:

Var du ikke til nf-skanning?

Nej, det har jeg ikke været.. Det er en længere historie..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Ems30

ciepige skriver:

Nej, det har jeg ikke været.. Det er en længere historie..  

Nå, ok 

Men så god fornøjelse til scanningen d. 24. sep, det blir jo pændende at se den lille.

Anmeld

11. september 2011

FogL

Ems30 skriver:

Nå, ok 

Men så god fornøjelse til scanningen d. 24. sep, det blir jo pændende at se den lille.

Ja meget  

Og self. er der liv i din mave  

Anmeld

11. september 2011

FogL

Ems30 skriver:

Nå, ok 

Ja meget  

Og self. er der liv i din mave  

Anmeld

11. september 2011

Nitz - <3 David

Ems30 skriver:

Jeg lægger også hver aften og mærker efter, men der er intet. INTET!  

Det kan godt være stressende for hver aften hvor jeg ikke mærker noget, forventer jeg det ekstra meget dagen efter. Og jo mere jeg fokuserer på det, desto mere fylder det i min hverdag. Pyh, håber snart at det sker så jeg kan lægge det lidt fra mig og koncentrere mig om andre ting

Hehe ja, kender det alt for godt.. Men husk der er jo nogle der ikke rigtig mærker til det.. H*n har bare stadig masser plads at rode rundt i.. Og derfor mærker du det ikke..
Men du er ikke i tvivl når det så sker mange førstegangs mærker det først efter uge 20.. Så man er bare heldig hvis man mærker det før..
man må væbne sig med tålmodighed igennem hele graviditeten... For når du så har mærket baby så er der noget nyt man kan glæde sig til.. fx. til at man får et "forhold" til baby.. Man kender dens bevægelser, og hvad h*n reagere på.. Og før alt det har man bare glædet sig til at man kan se maven begynde at bule

Anmeld

11. september 2011

AnneBJ

Louiiiise skriver:

Bare rolig det skal nok komme Jeg mærket først liv i uge 21 Det er normalt. Min moderkage ligger foran, det samme gør din nok også

Det var det samme for mig, og jeg har fået en ganske livlig baby ud af det!

Anmeld

11. september 2011

Levi&LilysMor

Det kommer an på om din moderkage ligger foran eller bagved og så er det også meget forskelligt igen hvornår mærker liv, jeg gjorde i uge 16+2 mener jeg og kæresten i uge 20+ , men andre mærker nogle gange først engang efter uge 20... så tålmodighed skal man bare have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.