Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ems30 skriver: Nu er jeg 17+0. Jubiii... Eller jeg ville selvfølgelig have været meget mere glad om jeg havde mærket noget liv Jeg blir helt nervøs for om der overhovedet er noget derinde længere. Altså jeg vokser, men det er mærkeligt slet ikke at have mærket noget endnu. Det er så dejligt at høre alle Jer der mærkede noget allerede i 13. eller 15. uge. Men jeg har ikke engang mærket bobler...eller det tror jeg da ikke
Nu er jeg 17+0. Jubiii... Eller jeg ville selvfølgelig have været meget mere glad om jeg havde mærket noget liv Jeg blir helt nervøs for om der overhovedet er noget derinde længere. Altså jeg vokser, men det er mærkeligt slet ikke at have mærket noget endnu.
Det er så dejligt at høre alle Jer der mærkede noget allerede i 13. eller 15. uge. Men jeg har ikke engang mærket bobler...eller det tror jeg da ikke
Jeg er i uge 19 Jeg er først begyndt at mærke lidt bobler nu
Venter også bare spændt!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kekp skriver: Jeg forstår godt hvordan du har det. Jeg er i uge 20+4 og har ikke mærket spark endnu. Boblerne kom først ca uge 19 men ikke ret mange og ret tydelige, og jeg har været ligeså nervøs som dig. Var til MD-scanning i mandags og var mega nervøs for at jeg skulle få den besked at der ikke var liv. Men det var der i allerhøjeste grad og først der fik jeg at vide at min moderkage ligger foran. Så det behøver du ikke være blevet oplyst om, om din også gør. Men forstår dig 100%, for har selv været ved at gå til af nervøsitet fordi jeg ikke mærkede noget, og som sagt mærker heller ikke specielt meget endnu. Det blev vist lidt langt men håber at det kan hjælpe lidt på din nervøsitet
Jeg forstår godt hvordan du har det. Jeg er i uge 20+4 og har ikke mærket spark endnu. Boblerne kom først ca uge 19 men ikke ret mange og ret tydelige, og jeg har været ligeså nervøs som dig.
Var til MD-scanning i mandags og var mega nervøs for at jeg skulle få den besked at der ikke var liv. Men det var der i allerhøjeste grad og først der fik jeg at vide at min moderkage ligger foran. Så det behøver du ikke være blevet oplyst om, om din også gør.
Men forstår dig 100%, for har selv været ved at gå til af nervøsitet fordi jeg ikke mærkede noget, og som sagt mærker heller ikke specielt meget endnu.
Det blev vist lidt langt men håber at det kan hjælpe lidt på din nervøsitet
Jo, tak. Der er mange der siger at det nok skal komme, og selvfølgelig skal det nok komme. Men hellere nu end senere, hehe
Jeg skal først til MD-scanning d. 6. okt så håber da at jeg når at mærke noget inden.
Monica P skriver: Måske har du en foranliggende moderkage ligesom mig, jeg mærkede først vores lille baby da jeg var inde i uge 22 så slap helt af Monica 40 plus 2
Måske har du en foranliggende moderkage ligesom mig, jeg mærkede først vores lille baby da jeg var inde i uge 22 så slap helt af
Monica 40 plus 2
Jeg husker at spørge næste gang jeg er til jordemoder eller skanning, om min moderkage er foranliggende...
MaybeBaby skriver: Det er jo VILDT forskelligt! Der kan snildt gå 5 uger før du egentlig mærker noget, eller du kan mærke noget i morgen allerede. Jeg var over 20. Uge før jeg følte noget, og det kommer jo også an på hvordan livmoderen ligger, så absolut ingen grund til bekymring
Det er jo VILDT forskelligt! Der kan snildt gå 5 uger før du egentlig mærker noget, eller du kan mærke noget i morgen allerede. Jeg var over 20. Uge før jeg følte noget, og det kommer jo også an på hvordan livmoderen ligger, så absolut ingen grund til bekymring
Håber det blir i morgen i stedet for om 5 uger
SussieThyssen skriver: Det er meget forskelligt hvornår man mærker liv første gang.Dels hænger det sammen med hvor god kontakt man har til sin krop, men også hvordan barnet ligger, hvor moderkagen ligger og den slags.Ligger moderkagen foran på maven eller nedad mod bunden, varer det ofte længere før man mærker trolden. Masser af førstegangsgravide mærker slet ikke liv før uge 20 +, så tag du det bare roligt..det skal nok komme.KærligstSussie
Det er meget forskelligt hvornår man mærker liv første gang.Dels hænger det sammen med hvor god kontakt man har til sin krop, men også hvordan barnet ligger, hvor moderkagen ligger og den slags.Ligger moderkagen foran på maven eller nedad mod bunden, varer det ofte længere før man mærker trolden.
Masser af førstegangsgravide mærker slet ikke liv før uge 20 +, så tag du det bare roligt..det skal nok komme.KærligstSussie
Jeg prøver at væbne mig med lidt tålmodighed, selvom det er svært
Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver: Jeg har også først mærket baby tydeligt de sidste 1½-2 uger.. Og jeg er 21+4 nu.. Men det kommer lige pludselig.. jeg kunne også først mærke "bobler" fra uge 18-19 stykker.. Så bare roligt Det skal nok komme.. Nogle mærker det jo tydeligere end andre.. Tålmodighed, tålmodighed og tålmodighed.. selvom det er røv svært.. Jeg lagde også hver aften inden jeg skulle sove og HÅBEDE på at nu må der da snart komme bare et lille puf..
Jeg har også først mærket baby tydeligt de sidste 1½-2 uger.. Og jeg er 21+4 nu.. Men det kommer lige pludselig.. jeg kunne også først mærke "bobler" fra uge 18-19 stykker.. Så bare roligt Det skal nok komme.. Nogle mærker det jo tydeligere end andre.. Tålmodighed, tålmodighed og tålmodighed.. selvom det er røv svært.. Jeg lagde også hver aften inden jeg skulle sove og HÅBEDE på at nu må der da snart komme bare et lille puf..
Jeg lægger også hver aften og mærker efter, men der er intet. INTET!
Det kan godt være stressende for hver aften hvor jeg ikke mærker noget, forventer jeg det ekstra meget dagen efter. Og jo mere jeg fokuserer på det, desto mere fylder det i min hverdag. Pyh, håber snart at det sker så jeg kan lægge det lidt fra mig og koncentrere mig om andre ting
Jeg har heller ikke mærket liv endnu, er 18+0 i morgen. Men har skam hørt at der er liv i den bette derinde, så er slet ikke i tvivl
ciepige skriver: Jeg har heller ikke mærket liv endnu, er 18+0 i morgen. Men har skam hørt at der er liv i den bette derinde, så er slet ikke i tvivl
Hvornår var du til scanning? Jeg var til scanning d. 5. aug, så det er mange uger siden. Det er ret usandsynligt den ikke er i live længere, meeeen blir da lidt nervøs Men ej, jeg skal lade være med at fokusere så meget på det negative, for det kan jo tage sin tid at mærke liv. Jeg krydser fingre både for dig og for mig
Ems30 skriver: Hvornår var du til scanning? Jeg var til scanning d. 5. aug, så det er mange uger siden. Det er ret usandsynligt den ikke er i live længere, meeeen blir da lidt nervøs Men ej, jeg skal lade være med at fokusere så meget på det negative, for det kan jo tage sin tid at mærke liv. Jeg krydser fingre både for dig og for mig
Jeg har ikke været til scanning, men bare til jordemoder - og det var jeg i 15. uge
Skal scannes den 24
ciepige skriver: Jeg har ikke været til scanning, men bare til jordemoder - og det var jeg i 15. uge Skal scannes den 24
Var du ikke til nf-skanning?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128