Ems30 skriver:
Nu er jeg 17+0. Jubiii... Eller jeg ville selvfølgelig have været meget mere glad om jeg havde mærket noget liv
Jeg blir helt nervøs for om der overhovedet er noget derinde længere. Altså jeg vokser, men det er mærkeligt slet ikke at have mærket noget endnu.
Det er så dejligt at høre alle Jer der mærkede noget allerede i 13. eller 15. uge. Men jeg har ikke engang mærket bobler...eller det tror jeg da ikke
Jeg forstår godt hvordan du har det. Jeg er i uge 20+4 og har ikke mærket spark endnu. Boblerne kom først ca uge 19 men ikke ret mange og ret tydelige, og jeg har været ligeså nervøs som dig.
Var til MD-scanning i mandags og var mega nervøs for at jeg skulle få den besked at der ikke var liv. Men det var der i allerhøjeste grad og først der fik jeg at vide at min moderkage ligger foran. Så det behøver du ikke være blevet oplyst om, om din også gør.
Men forstår dig 100%, for har selv været ved at gå til af nervøsitet fordi jeg ikke mærkede noget, og som sagt mærker heller ikke specielt meget endnu.
Det blev vist lidt langt men håber at det kan hjælpe lidt på din nervøsitet
Anmeld