Sad lige og så billeder..... og blev en kende sentimental :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Maria-s

På mobilen her i går aftes lige inden jeg skulle sove. Billedet af testen med de 2 svage streger og efterfølgende billeder af min voksende mave, sendt til veninderne.... Billederne af Noah fra da jeg lige havde født og frem til i dag (ja ok ikke allesammen, for så havde jeg jo ikke været færdig endnu! )... NÆSTEN glemt er alle bekymringerne, irretationerne, kvalmen, uroen, de evige nattelige tisseture, rastløsheden og den smerte jeg synes var SÅ overvældende og liiidt uoverskuelig EFTER jeg havde født!...... (efterveer, MEGET manglende søvn, bryster der var ødelagt, spændingerne i underlivet pga. min syning) NÆSTEN glemt er alle de trælse tanker om hvor TRÆT jeg var af min krop bagefter, fordi jeg nu bare var FED og lignede lort.

For nu er koppen ved at være tilbage ved de gamle dage. Der mangler stadig et par kilo og jo maven er lidt slasket, men jeg begynder at kunne se "mig selv" igen.

Noah er vidunderlig og jeg NYDER vores tid sammen, jeg føler AFSAVN hvis jeg skal noget uden jeg har ham med mig og synes det er svært at gå ud af døren (når jeg først er kommet afsted er det self. ikke helt så slemt ). Jeg elsker ham mere end jeg kan beskrive og det har jeg gjort lige fra da jeg fik de 2 streger og ikke mindst fra det sekund jeg så ham for første gang  JA selv nu sidder jeg og får tårer i øjene bare ved at tænke på, HVOR stort det er at han valgte netop mig og os som forældre. Vi har fået den mest fantastisk dreng  Noah jeg elsker dig!

Hehe men ja glemslen..... Uhhhh den er "farlig"  sidder NÆSTEN og bliver lidt skruk når jeg ser tråde med folk der netop NU sidder med 2 streger i hånden, eller hvis jeg læser en fødselsberetning. Jeg får helt lyst til at Noah skal være storebror (og selvfølgelig skal han da det engang forhåbentlig, men bare ikke lige nu!)  Men jeg begynder efterhåneden at glæde mig til at skulle være gravid igen, eller måske mere det at opleve dén følelse det er når man står med en velskabt baby i armene/ liggende på maven.... Uhhh den følelse  Det var så stort!..... og BUM! SÅ ER DER GÅET ET HELT; HALVT ÅR!!????   Noah bliver et halvt år!!! på fredag! Hoooold nu OP, hvor går det hele stærkt!.... Næsten FOR stærkt....

Men phyyyyyy. Hvordan kan man på nogen måde elske lige så meget én mere?.... I der har flere, hvordan kan man overhovedet rumme det at skulle gi al den kærlighed, tæthed og omsorg til hele 2 børn? Det er jeg begyndt at tænke på....

Men åhhh hvor er vores hjerne snedigt indrettet med at smide alle de mindre gode ting væk/ viske dem ud så de huskes knapt så trælse og kun huske på alt det smukke, fantastiske og vidunderlige med vores små pus

Nå men bare lige lidt sentimental pladder herfra, på en lørdag hvor farmand (som altid?) er på arbejde og Noah lige nu putter så dejligt i sin seng  Og mor har tid til sig selv og sin kop kaffe OG baby.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Maria-s

Og så har lige "lige" siddet og kopieret NOGLE af alle de indlæg over i Word som jeg har skrevet herinde på Baby.dk fra inden jeg var gravid til da jeg fødte.

Gæt hvor mange A4 sider det blev til????

57!!

Nu vil jeg have det printet ud en af dagene og så læse det igennem. Det er jo en hel dagbog om da Noah han blev til 

Anmeld

10. september 2011

Sofia

Ejj, sikke en fin billed-dagbog over Noahs liv! FINT! Ja Alfred bliver jo også et halvt år fredag i næste uge, det er viiiildt! Jeg har også tænkt på om man kan elske nummer to ligeså meget, men det kan man helt sikkert, det har DK da i hvert fald forsikret mig om! Skal vi lige aftale hvilken fødselsdag vores næste barn skal have? 16. marts er jo bare den smukkeste dag Måske vi skal tage et maj barn næste gang?? Knus

Anmeld

10. september 2011

CA

Du hr lige sat ord på alt det der suser rundt i knolden på mig Smukt skrevet!

Det med at få noget af det herinde fr printet d, hr jeg også tænkt mig. Specielt dem fr før fødslen Det er sjov læsning!

...og endnu engang - han er skøn, og I er et smukt par

Anmeld

10. september 2011

piadas

Sjovt, du lige laver dette indlæg! Så sent som i går sad jeg og bladrede tilbage til det, jeg skrev og alle jeres lykønskninger, da jeg lige havde født!

Anmeld

10. september 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Ejj, sikke en fin billed-dagbog over Noahs liv! FINT! Ja Alfred bliver jo også et halvt år fredag i næste uge, det er viiiildt! Jeg har også tænkt på om man kan elske nummer to ligeså meget, men det kan man helt sikkert, det har DK da i hvert fald forsikret mig om! Skal vi lige aftale hvilken fødselsdag vores næste barn skal have? 16. marts er jo bare den smukkeste dag Måske vi skal tage et maj barn næste gang?? Knus

Ja selvfølgelig kan man elske nr. 2 lige så meget. Det er bare ikke altid helt til at forstå at man på nogen måde skulle kunne gi og opleve mere kærlighed end den man har lige nu? Men altid dejligt med de erfarne mødre der kan berolige én og sige at det kan man godt

Hehe Maj lyder som en rigtig god plan! Jeg synes i hvert fald det har været dejligt ikke at have en hel spæd baby med sommerhede (eller ja ok, nu har det jo ikke rigtig været sommer i år, men alligevel)

Vi har en aftale Så er du jo nødt til at sige til når du begynder at være skrukskruk, så jeg kan koordinere med manden herhjemme Eller I er måske allerede igang!!??????

Anmeld

10. september 2011

Maria-s

Carina87 skriver:

Du hr lige sat ord på alt det der suser rundt i knolden på mig Smukt skrevet!

Det med at få noget af det herinde fr printet d, hr jeg også tænkt mig. Specielt dem fr før fødslen Det er sjov læsning!

...og endnu engang - han er skøn, og I er et smukt par

Hehe har lige læst noget af det her til aften.....  Nøøøøøøøj hvor jeg pylre meget!!!  DET havde jeg da HELT glemt. Ikke det med kvalmen (endnu) men det med uroen og alle mine bækkenproblemer, det var da forsvundet i glemslen

Og taaak Ja han er fantastisk ham Noah  Og lige over da, Lækkerlækkerlækkermås Johannes er  

Anmeld

10. september 2011

Maria-s

piadas skriver:

Sjovt, du lige laver dette indlæg! Så sent som i går sad jeg og bladrede tilbage til det, jeg skrev og alle jeres lykønskninger, da jeg lige havde født!

Hehehe, hvor sjovt Ja det er vildt. Det føles som evigheder siden og på samme måde som var det for en uge siden.... V I L D T

Anmeld

10. september 2011

piadas

Maria-s skriver:

Hehehe, hvor sjovt Ja det er vildt. Det føles som evigheder siden og på samme måde som var det for en uge siden.... V I L D T

Ja, det var jo igår - og så alligevel ikke! Øv, hvor er det træls, at det går så stærkt!

Anmeld

10. september 2011

AnneBJ

Iiih jeg kan ikke uploade billeder... Har ellers siddet og svælget i billeder, minder og gamle indlæg de sidste mange dage!

Lækre Noah! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.