Sad lige og så billeder..... og blev en kende sentimental :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

DK

Uhh mobil-fælden! Mikkel og jeg falder ofte i den når vi er ude uden barn. (det er ALTID Mikkel der starter) og så sidder vi der og kigger på små videoklip og fotos af Richard og Kirstine og så vil vi bare gerne hjem igen

TOTALT dejlige billeder. Jeg er især helt vild med det hvor han har strikhuen på og putter hos far

Og ja, meget gravid-snak er glemt! Fååårk jeg var også en pestilens. Gad vide om der er klarsyn nok i en evt. næste graviditet til at huske at verden ikke drejer sig om jordklode-maven og at man ikke er den der har det mest forfærdeligt i universet?

(neeej, vel?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Maria-s

DK skriver:

Uhh mobil-fælden! Mikkel og jeg falder ofte i den når vi er ude uden barn. (det er ALTID Mikkel der starter) og så sidder vi der og kigger på små videoklip og fotos af Richard og Kirstine og så vil vi bare gerne hjem igen

TOTALT dejlige billeder. Jeg er især helt vild med det hvor han har strikhuen på og putter hos far

Og ja, meget gravid-snak er glemt! Fååårk jeg var også en pestilens. Gad vide om der er klarsyn nok i en evt. næste graviditet til at huske at verden ikke drejer sig om jordklode-maven og at man ikke er den der har det mest forfærdeligt i universet?

(neeej, vel?)

Hehe næææ det tror jeg heller ikke Næste gang ryger man liiige i med begge ben én gang til....! Men det er nok også godt nok, at det først er når vi STÅR i det igen, at vi lige pludselig husker de knapt så rosenrøde dele af det, ellers gjorde man det jo nok ikke igen?.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.