Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STort tillykke! Uhh jeg husker GODT følelsen! Det er sååå vildt!...
Hvor er I dejlige alle sammen - tuusinde tak for alle løk-ønskningrne Det er simpelthen bare så vidunderligt og fantastisk!!!! Jeg er overdådig lykkelig og svæver rundt Manden har taget toget hjem til sine forældre - det var meningen han skulle hjælpe med at rydde op på deres loft..... Men nu får de sig da bare noget af en overraskelse, når han fortæller dem dagens kæmpe nyhed
I næste uge skal jeg hjem til mine forældre - hold op hvor jeg glæder mig til at dele nyheden med dem
iiiiihhhh!!!!!! -der findes da absolut ikke noget størrer!!!!!!
Stort tillykke med graviditeten
Anonym skriver: Og tak - det vil jeg gøre når vi har hentet nogle nye........ Håber ikke jeg har testet falsk positiv!! ...Vi har jublet hele morgen
Og tak - det vil jeg gøre når vi har hentet nogle nye........ Håber ikke jeg har testet falsk positiv!! ...Vi har jublet hele morgen
Man kan så vidt jeg ved ikke teste falsk positiv Kun falsk negativ Men krydser for at den er der Kom med en update og billede tak
TILLYKKE smiler... Den er ikke ret meget og være i tvivl om Stort tillykke.. Sorry jeg havde ikke set at du allerede havde lavet en update hehe...
TOTAL GRAVID!!! Stort tillykke! Hvor dejligt!!
Stort tillykke Der er da ingen tvivl dér
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128