Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og kom lige med en update
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Luna F. skriver: Og kom lige med en update
JEG ER GRAVIIIIIDDDD!!!!!!!!
To helt tydelige streger igen! (denne gang en (meget) dyr test fra apoteket) . WOW, hvor er jeg og min mand lykkelige!!!! Seks måneders forsøg har endelig givet udslag Nu skal du bare bliver derinde
(Jeg vil fortsat være anonym, indtil mine forældre ved det )
Luna F. skriver: For at være sikker og for at undgå at tisse forkert på den, så tis i en plastik kop og hold testen nede i i 10 sekunder. Så er du helt sikker
For at være sikker og for at undgå at tisse forkert på den, så tis i en plastik kop og hold testen nede i i 10 sekunder. Så er du helt sikker
Anonym skriver: JEG ER GRAVIIIIIDDDD!!!!!!!! To helt tydelige streger igen! (denne gang en (meget) dyr test fra apoteket) . WOW, hvor er jeg og min mand lykkelige!!!! Seks måneders forsøg har endelig givet udslag Nu skal du bare bliver derinde (Jeg vil fortsat være anonym, indtil mine forældre ved det )
Iiiih yay, TILLYKKE !!
Kæmpe stort tillykke
Anonym skriver:
Tillykke!!
kæmpe stort tillykke...
jeg går også og er ret sikker på at jeg er gravid, mn kan desværre først teste imorgen, fordi den sidste test var tvetydig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128