Kan man tisse forkert på testen? ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.521 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen de damer - jeg har brug for at vide, om man kan tisse forkert på graviditetstest og dermed få en falsk positiv?? Jeg kom til at "spilde" på det miderste af pinden; altså, der hvor stregerne viser sig.

Jeg sidder dog nu med en positiv test og er gået over tid. Jeg er ellevild, vi er ellevilde, lykkelige, glade... Det er helt utroligt og svært at tro på - men nu, halvanden time efter jeg tog testen, melder bekymringerne sig. Kan jeg tisse forkert på testen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

lycly

Anonym skriver:

Godmorgen de damer - jeg har brug for at vide, om man kan tisse forkert på graviditetstest og dermed få en falsk positiv?? Jeg kom til at "spilde" på det miderste af pinden; altså, der hvor stregerne viser sig.

Jeg sidder dog nu med en positiv test og er gået over tid. Jeg er ellevild, vi er ellevilde, lykkelige, glade... Det er helt utroligt og svært at tro på - men nu, halvanden time efter jeg tog testen, melder bekymringerne sig. Kan jeg tisse forkert på testen??

For at være sikker og for at undgå at tisse forkert på den, så tis i en plastik kop og hold testen nede i i 10 sekunder. Så er du helt sikker

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Men nu er "skaden" sket.. Vi må hellere ned i netto og købe nogle nye tests.. Vi havde kun én liggende..

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Luna F. skriver:

For at være sikker og for at undgå at tisse forkert på den, så tis i en plastik kop og hold testen nede i i 10 sekunder. Så er du helt sikker

Og tak - det vil jeg gøre når vi har hentet nogle nye........ Håber ikke jeg har testet falsk positiv!! ...Vi har jublet hele morgen 

Anmeld

10. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det kan man godt, for man må jo ikke ramme midten. Men det bør ikke betyde at den bliver falsk positiv!

Jeg tror den er der, især når du er gået over tid. 

Har du brug for det så tag en ny, hvor du tisser ned i et bæger først. 

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kan man godt, for man må jo ikke ramme midten. Men det bør ikke betyde at den bliver falsk positiv!

Jeg tror den er der, især når du er gået over tid. 

Har du brug for det så tag en ny, hvor du tisser ned i et bæger først. 

Ja, tisse i et bæger.. Det har jeg bestemt lært nu
Men, hvis kontrolstregen er der, så er testen gyldig, ikke også???

Anmeld

10. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ja. Kontrolstregen viser at testen fungerer som den skal. Hvis den var udvisket, eller halv eller lignende, skulle du tage en ny. 

Jeg tør altså godt sige tillykke!! 

Anmeld

10. september 2011

Valle81

Anonym skriver:

Du er altså sød:0)

Der er jo vist på pakken hvordan test skal se ud når man er gravid = 2 streger - og det er ligegyldigt hvor tydelige de er:0)

Negativ så er der kun en steg i kontrolfeltet:0)

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Du er altså sød:0)

Der er jo vist på pakken hvordan test skal se ud når man er gravid = 2 streger - og det er ligegyldigt hvor tydelige de er:0)

Negativ så er der kun en steg i kontrolfeltet:0)

Haha, tak ... Men, er bare blevet nervøs for om jeg har ødelagt testen ved at tisse på test-strege-felterne.. Men, jeg er igang med at få tøj på, så jeg kan komme ned i netto og købe nye tests. Er nødt til at være HELT sikker ... Det her er jo kæmpe gigansk stort!!!!! 

Anmeld

10. september 2011

baby012

Det kan man godt ja  

ned og hent en ny test 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.