Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puslingen skriver: Jeg har herinde lavet gruppen om sensitive børn, da jeg har en søn som har de problemer som din datter. Han var sådan fra den dag han blev født. Jeg har fra dag et af sagt at hans grænser skulle respekteres da hans udvikling søvn og mere går i stå eller tilbage. Vi har gået i terapi, været hos børnelæge, familieterapeut og mere endnu og de kan kke komme med en forklaring, blot konstanter at det ikke er noget vi gør forkert. Men jeg ser at jo mere hans grænser bliver accepteret jo mere rykker han sig. Det er en lang kamp med få ryk.Du er velkommen til at skrive til mig privat.Min søn er knap 15 mdr
Jeg har herinde lavet gruppen om sensitive børn, da jeg har en søn som har de problemer som din datter. Han var sådan fra den dag han blev født. Jeg har fra dag et af sagt at hans grænser skulle respekteres da hans udvikling søvn og mere går i stå eller tilbage. Vi har gået i terapi, været hos børnelæge, familieterapeut og mere endnu og de kan kke komme med en forklaring, blot konstanter at det ikke er noget vi gør forkert. Men jeg ser at jo mere hans grænser bliver accepteret jo mere rykker han sig. Det er en lang kamp med få ryk.Du er velkommen til at skrive til mig privat.Min søn er knap 15 mdr
ja det hjælper ikk noget at presse dem ud i panik - angst og dyb ulykkelighed....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puslingen skriver: Nej, det gør det ikke. Det er ikke alle børn der syntes om at være en runde klud, børn er jo som unge og voksne forskellige og har vær der, temperament og det skal respekteres så må resten af verden vente, det er min mening.
Nej, det gør det ikke. Det er ikke alle børn der syntes om at være en runde klud, børn er jo som unge og voksne forskellige og har vær der, temperament og det skal respekteres så må resten af verden vente, det er min mening.
ja... jeg er medlem af den klub - men syntes ikk rigtig det heeelt passer på hende....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128