Ja sagen er den at jeg efterhånden er ved at være rimelig bekymret over min datter´s adfærd.
Hun har siden hun var UNDER 2 måneder KUN ville være hos mig (jeg er alene med mine børn)
kommer hun hen til andre - eller rører de ved hende - SKRIGER hun.
Jeg har snakket med SP massevis af gange om hvad jeg kunne gøre, for ikk hun føler et svigt eller bliver presset mere end hun kan klare.
STATUS : nu er hun snart 9 MÅNEDER og INTET er ændret - vi står stadig samme sted som da hun var under 2 måneder gammel.
Selv hendes bedsteforældre som vi er sammen med 2-3 gange om ugen - kan ikk nærme sig hende.
På afstand af folk (siddene hos mig) er hun en rigtig charmer - og syntes folk er sjove - men rører de hende bryder hun sammen.
Jeg syntes den adfærd har været "for længe" til bare at være en fase...?????
Når hun græder når andre tager hende - lader jeg hende "være" der ca. 1 min. hvorefter jeg tager hende... jeg pylre ikke om hende i de situationer og "medgiver" folk er farlige - jeg trøster hende og rører feks selv ved folk - for at vise de er gode nok og jeg er tryg ved dem - men intet hjælper....
Nu har jeg skrevet til vores læge - da det bekymre mig at hun reagere sådan - og håber på de vil se hende - og evt. sende os til en børnelæge der kan forklare mig nærmere om den adfærd.
Nogle der har prøvet det samme - og hvordan taklede idet?
Anmeld