Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver:
Mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Okay :-) Men det med at leve lidt i cølibat ???? Skulle det ikke være bedst sådan hver 2-3 dag, med sex ?
Okay :-) Men det med at leve lidt i cølibat ???? Skulle det ikke være bedst sådan hver 2-3 dag, med sex ?
det er fordi der har været tale om at første ægløsning efter p-pillestop nogle gange udløser 2 æg.. og vi ville gerne undgå tvillinger.. ikke at der er noget galt med det..
Jeg har aldrig haft orgasme.
Jeg hygger ikke med mig selv, pyh kan jeg slet ikke få mig selv til! Og ved ikke hvorfor jeg ikke får det under samleje..
Men altså ...Jeg blev da gravid med det samme. så jeg tror ikke på det.
Anonym skriver: det er fordi der har været tale om at første ægløsning efter p-pillestop nogle gange udløser 2 æg.. og vi ville gerne undgå tvillinger.. ikke at der er noget galt med det..
Okay på den måde.
Det har jeg også hørt, at der skulle være flere æg i starten.
Anonym skriver: Jeg har aldrig haft orgasme. Jeg hygger ikke med mig selv, pyh kan jeg slet ikke få mig selv til! Og ved ikke hvorfor jeg ikke får det under samleje.. Men altså ...Jeg blev da gravid med det samme. så jeg tror ikke på det.
Nej jeg har heller aldrig hørt om det før, så syntes også det lød lidt mystisk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128