Orgasme....... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.402 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. september 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg læst i et andet indlæg her inde, at man nemmere bliver gravid, hvis man får orgasme samtidig med at manden får udløsning, hmmm ! Jeg har aldrig fået en orgasme under samleje (Kan godt på andre måder) Men skulle mine muligheder så værre dårligere ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Nu har jeg læst i et andet indlæg her inde, at man nemmere bliver gravid, hvis man får orgasme samtidig med at manden får udløsning, hmmm ! Jeg har aldrig fået en orgasme under samleje (Kan godt på andre måder) Men skulle mine muligheder så værre dårligere ?????

jeg har også kun fået en eller 2 orgasmer, men ikke i forbindelse med sex.

men jeg har slet ikke haft problemer med at få børn. fik i 3. mdr efter p-pillestop første gang (og 1. måned var i cølibat).

samme fremgangsmåde ved anden graviditet og der gik der kun 1 mdr.

Anmeld

9. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

men jeg har slet ikke haft problemer med at få børn. fik i 3. mdr efter p-pillestop første gang (og 1. måned var i cølibat).

Anmeld

9. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Nej, det er de ikke.... Det er noget jeg har hørt og læst... MEN jeg ved ikke om det passer 100%, det er BARE noget jeg har hørt og læst..... Jeg ville IKKE sætte skræmmekampange igang her... Man kan SAGTENS blive gravid uden at have fået en orgasme.....

Anmeld

9. september 2011

Nessie

Det er en gammel skrøne. Lidt ligesom den med at man ikke kan blive gravid, mens man ammer.

Det har ingen betydning for sædcellernes vej til ægget. Enten finder de vej derop, ellers gør de ikke. Det hjælper heller ikke noget, at stå på hovedet, eller lægge en pude under bagdelen.

Så gør I bare som I plejer, så skal det nok lykkes på et tidspunkt

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay :-) Men det med at leve lidt i cølibat ???? Skulle det ikke være bedst sådan hver 2-3 dag, med sex ?

Anmeld

9. september 2011

Kløver

Anonym skriver:

hehe tror ikke det har nogen indflydelse overhovedet

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nej, det er de ikke.... Det er noget jeg har hørt og læst... MEN jeg ved ikke om det passer 100%, det er BARE noget jeg har hørt og læst..... Jeg ville IKKE sætte skræmmekampange igang her... Man kan SAGTENS blive gravid uden at have fået en orgasme.....

Ja hvis jeg bare vidste hvad den bedste metode var, så der kunne ske noget.....

Anmeld

9. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har aldrig fået orgasme under sex, og jeg blev gravid i 2. forsøg, så SÅ meget tror jeg altså ikke det har at sige.

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det er en gammel skrøne. Lidt ligesom den med at man ikke kan blive gravid, mens man ammer.

Det har ingen betydning for sædcellernes vej til ægget. Enten finder de vej derop, ellers gør de ikke. Det hjælper heller ikke noget, at stå på hovedet, eller lægge en pude under bagdelen.

Så gør I bare som I plejer, så skal det nok lykkes på et tidspunkt

Har også læst, ja man læser jo så meget. At det er bedst at "hygge" hver 2-3 dag. Hvis jeg bare vidste hvad der var bedst, så det ville lykkedes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.