er jeg.. eller er jeg ikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Gravid2012

maria1988 skriver:

hej  man siger at kan først kan se det efter 14dage

og ja det er rigtigt man må ikke tænkte eller snakke om det  eller det gjorde jeg og jeg er blevet gravid nu men det var ikke planglagt måske skal du bare la hver med at tænkte over det så meget så kommer det nok  HELD OG LYKKE

tak for dit svar er du gravid eller prøver du også ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

maria1988

jeg har prøvet mange gange men ænden har jeg tabt det ellers har jeg ikke været gravid men ja sådan er det og så hade jeg opgivet håbet og klar over at jeg nok ikke skulle være mor. men så efter jeg fandt min kæreste blev jeg gravid efter 3 månder og det var ikke planlagt det var et tilfælle jeg viste det ikke før jeg var 6 uger henne så jo jeg er gravid  men det handler også og ens syke er i orden man skal have det godt der hvor man er og den man er sammen med så lykkes det til sidst  men ellers kan det jo være at i skulle overveje og tag  til lægen så de kan undersøge hvorfor det ikke lykkes jeg og om både du og kæresten kan få børn og jeg ved at det er svært og skal det men det er så meget beder at i gør det i stedet for og blvie ked af det når det ikke lige er der,, jeg gjorde det og jeg var meget bange for svaret men det var det enste jeg kunne gøre ellers ville jeg jo bare blive mere ked af det  og der fik jeg af vide at jeg godt kunne men nok bare ville få lidt svært ved det men nu er det lykkes fordi at jeg ikke tænkter på babyer eller noget og så er jeg jo bare mega lykke sammen med min kæreste så

Anmeld

9. september 2011

Gravid2012

maria1988 skriver:

jeg har prøvet mange gange men ænden har jeg tabt det ellers har jeg ikke været gravid men ja sådan er det og så hade jeg opgivet håbet og klar over at jeg nok ikke skulle være mor. men så efter jeg fandt min kæreste blev jeg gravid efter 3 månder og det var ikke planlagt det var et tilfælle jeg viste det ikke før jeg var 6 uger henne så jo jeg er gravid  men det handler også og ens syke er i orden man skal have det godt der hvor man er og den man er sammen med så lykkes det til sidst  men ellers kan det jo være at i skulle overveje og tag  til lægen så de kan undersøge hvorfor det ikke lykkes jeg og om både du og kæresten kan få børn og jeg ved at det er svært og skal det men det er så meget beder at i gør det i stedet for og blvie ked af det når det ikke lige er der,, jeg gjorde det og jeg var meget bange for svaret men det var det enste jeg kunne gøre ellers ville jeg jo bare blive mere ked af det  og der fik jeg af vide at jeg godt kunne men nok bare ville få lidt svært ved det men nu er det lykkes fordi at jeg ikke tænkter på babyer eller noget og så er jeg jo bare mega lykke sammen med min kæreste så

åh det er jeg ked af at hører. Men glad for at hører at du endelig blev gravid. Det må være fantastisk at få den nyhed!

Tak for dine råd

Anmeld

9. september 2011

-Sigrid-

stephanie1988 skriver:

er det rigtig - hvornår kunne du se det ? Så du prøvede også, og testede negativ ...?

tak for dit svar

Midt i 6. uge

Jep (:

Anmeld

9. september 2011

maria1988

ja det er super dejligt..... og håber også det vil lykkes for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.