er jeg.. eller er jeg ikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Gravid2012

skulle have haft min mens i onsdags, den plejer altid at komme til tiden. Men har taget test hver dag i denne uge, også idag, og negativ hver gang!

Hmm....? Hvad tror i?

Vi har prøvet i nu 8 måneder, og det her var første måned hvor jeg ikke tænkte på baby (gav mig ikke lov), da jeg hørte det kan hjælpe på det hele...

Så nu er det bare træls jeg ikke ved om jeg er gravid?

Hvis den var negativ idag, kan den så nå at blive positiv imorgen, eller skal jeg vente to dage istedet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Gravid2012

9. september 2011

Gravid2012

9. september 2011

FogL

stephanie1988 skriver:

skulle have haft min mens i onsdags, den plejer altid at komme til tiden. Men har taget test hver dag i denne uge, også idag, og negativ hver gang!

Hmm....? Hvad tror i?

Vi har prøvet i nu 8 måneder, og det her var første måned hvor jeg ikke tænkte på baby (gav mig ikke lov), da jeg hørte det kan hjælpe på det hele...

Hvis den var negativ idag, kan den så nå at blive positiv imorgen, eller skal jeg vente to dage istedet ?

Det kan den sagtens - men ville nok vente et par dage, og så teste med morgenurin da det er mere koncentreret. Held og lykke og 

Anmeld

9. september 2011

Gravid2012

ciepige skriver:

Det kan den sagtens - men ville nok vente et par dage, og så teste med morgenurin da det er mere koncentreret. Held og lykke og 

det vil jeg prøve... og tak for !

Anmeld

9. september 2011

maria1988

hej  man siger at kan først kan se det efter 14dage

og ja det er rigtigt man må ikke tænkte eller snakke om det  eller det gjorde jeg og jeg er blevet gravid nu men det var ikke planglagt måske skal du bare la hver med at tænkte over det så meget så kommer det nok  HELD OG LYKKE

Anmeld

9. september 2011

baby84

stephanie1988 skriver:

Hmm....? Hvad tror i?

Ja den kan godt være positiv i morgen. Hvilke test bruger du? min erfaringer er at ikke alle test på markedet er lige gode i starten..

Fx er dem fra lidl samt clinic meget svage hvor i mod valmed og clearblue er mere tydelige. Jeg testede før tid med clearblue digital og den viste korrekt. De skriver at den med 99% sandsynlighed vil vise du var gravid, hvis den er der og du er gået over tid.

krydser for at du får en glædelig nyhed en af de næste dage

Anmeld

9. september 2011

Gravid2012

baby84 skriver:

Ja den kan godt være positiv i morgen. Hvilke test bruger du? min erfaringer er at ikke alle test på markedet er lige gode i starten..

Fx er dem fra lidl samt clinic meget svage hvor i mod valmed og clearblue er mere tydelige. Jeg testede før tid med clearblue digital og den viste korrekt. De skriver at den med 99% sandsynlighed vil vise du var gravid, hvis den er der og du er gået over tid.

krydser for at du får en glædelig nyhed en af de næste dage

jamen jeg har faktisk købt nogen billige nogen fra ebay, bare sådan en stribel... den står bare pragnentcytest...

Ja tror nok jeg blir nødt til at købe en af de mere dyre nogen. Håber den viser positiv så!

Har du prøvet nogen af de billige stribel nogen ?

Anmeld

9. september 2011

-Sigrid-

maria1988 skriver:

hej  man siger at kan først kan se det efter 14dage

og ja det er rigtigt man må ikke tænkte eller snakke om det  eller det gjorde jeg og jeg er blevet gravid nu men det var ikke planglagt måske skal du bare la hver med at tænkte over det så meget så kommer det nok  HELD OG LYKKE

Ja, det er normalt at man ført kan se det efter 14 dage - efter befrugtningen Og ægget bliver løsnet ca 14 dage før forventet mens, derfor siger man at man kan se det den dag man skulle have haft mens

TS: Jeg kunne først se det noget senere end 4+2 som du ville være

Anmeld

9. september 2011

Gravid2012

-Sigrid- skriver:

Ja, det er normalt at man ført kan se det efter 14 dage - efter befrugtningen Og ægget bliver løsnet ca 14 dage før forventet mens, derfor siger man at man kan se det den dag man skulle have haft mens

TS: Jeg kunne først se det noget senere end 4+2 som du ville være

er det rigtig - hvornår kunne du se det ? Så du prøvede også, og testede negativ ...?

tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.