Hvordan gik du til hospitalen når tiden kom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

SussieThyssen

Vivian87 skriver:

Det er ikke mig der har oprettet tråden, jeg svarede bare for at komme med endnu en grund til at få falk abonementet

Nååh..ups  ja det fik jeg da lige misforstået så det ville noget

Undskyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

raca

jordmoren kom her.. jeg fødte hjemme.

Anmeld

9. september 2011

Isabella_mor

tiami skriver:

Jeg spørger mest dem der ikke har en bil selv - hvad gjorde i? Tog i en taxa? Var det ikke dårligt at få veer i en taxa, og evt. kaste op? Jeg tror nemlig at jeg vil tage en taxa, men vil bare spørge hvordan det har været for jer, og hvis der er en bedre option?

jeg tog en taxa to gange med veer med manden... og jeg syntes det var fint... det var faktisk værre da vi blev sendt hjem igen og besluttede os for at tage bussen hjem... fordi det var SÅ hårdt... så taxa er klart bedst..

Anmeld

9. september 2011

dorthemus

tiami skriver:

Jeg spørger mest dem der ikke har en bil selv - hvad gjorde i? Tog i en taxa? Var det ikke dårligt at få veer i en taxa, og evt. kaste op? Jeg tror nemlig at jeg vil tage en taxa, men vil bare spørge hvordan det har været for jer, og hvis der er en bedre option?

Jeg fik begyndende veer om natten og tog en taxa om morgenen til Riget. Blev sendt hjem igen og tog bussen hjem. Havde veer under turen og sad og bed tænderne sammen og prøvede ikke at tiltrække mig unødig opmærksomhed en ældre dame sad og holdt øje med mig og spurgte til sidst om der var noget galt? Nej nej, svarede jeg...jeg har bare veer. Stakkels dame, hun så helt forkert ud i hovedet, haha Om aftenen tog jeg igen en taxa sammen med en veninde og min niece Zafir....taxamanden så IKKE glad ud

Anmeld

9. september 2011

dorthemus

isabellamor skriver:

jeg tog en taxa to gange med veer med manden... og jeg syntes det var fint... det var faktisk værre da vi blev sendt hjem igen og besluttede os for at tage bussen hjem... fordi det var SÅ hårdt... så taxa er klart bedst..

Haha præcis det samme her...dog minus manden se mit svar Ovenover

Anmeld

9. september 2011

MortilCilas

Jeg havde min fars bil de sidste 14dage-3ugers tid op til fødslen, og han skulle egentlig have haft sin bil om torsdagen, hvor jeg gik i fødsel om fredagen, (skulle til tjek på sygehus om igangsættelse, så fik derfor lov at beholde den) Men vi havde aftalt med min far, at han kom her når jeg ringed at fødslen var igang, også skulle faren til sønnen og jeg køre derover, også ville min farmor hente ham her

Anmeld

9. september 2011

Clisolka

tiami skriver:

Vi har heller ikke bil og havde det samme problem hvis jeg skulle gå i fødsel. Dog skulle jeg sættes i gang før tid, så vi fik løst problemet 

Anmeld

9. september 2011

Bellinda89

tiami skriver:

Først kom en ambulance og hentede mig hos mine forældre. 

Så skulle vi sejle i en halv time , og derefter skulle jeg skifte ambulance..

IKKE FEDT med veer /:

Jeg har født min datter på Færøerne ( derfor vi skulle sejle )

Anmeld

9. september 2011

dorthemus

Vivian87 skriver:

Det abonemet har vi, og der hører også et kursus i førstehjælp til baby med

Vil bare lige sige, at jeg også tegnede abonnement med Falck og regnede med at blive kørt hjem fra hospital med min baby. Det kunne jeg så ikke, men skulle tegne et tillægsabonnement for den jeg havde dækkede ikke hjemtransport..nej tak! Måske du skal tjekke dit abonnement

Anmeld

9. september 2011

Mca<3

Jeg kørte selv i mellem veerne   lod manden sove , troede ik det var nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.