Hvordan gik du til hospitalen når tiden kom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

TbCp

tiami skriver:

Jeg bor i Odense V (Bolbro). Men altså jeg vil føle meget dåligt hvis jeg skal ringe nogen op kl. 2 om natten eller noget, det er jo en ting når det er din mor, men en jeg heller ikke kender :O Jeg kan ikke forvente at nogen vil bare hoppe og køre mig ind til hospitalet i et eller andet random tidspunkt i de næste to uger ...

Det er jo heldigvis ikke ret langt fra hospitalet (jeg er født og opvokset i Bolbro ) så kunne da ikke forestille mig andet end at en taxa chauffør gerne vil køre dig.... måske bare lige huske en pose at sidde på hvis vandet skulle gå i taxaen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

tiami

TbCp skriver:

Det er jo heldigvis ikke ret langt fra hospitalet (jeg er født og opvokset i Bolbro ) så kunne da ikke forestille mig andet end at en taxa chauffør gerne vil køre dig.... måske bare lige huske en pose at sidde på hvis vandet skulle gå i taxaen

Ja, det er en god idé, det skal jeg nok huske... Phuu, jeg håber ikke vandet går ind i taxaen

Anmeld

9. september 2011

tiami

Jeg har skrivet en mail til Odense Taxa, og de sagde at det var ikke noget problem, jeg skulle bare selv medbringe noget underlag som jeg kan sidde på - i tilfald af at vandet går. Så det bliver forhåbentlig ikke noget problem med at de ikke tager mig

Anmeld

9. september 2011

Mettefpigen

Jeg bor også i Odense, og jeg fødte i lørdags... Jeg tog taxa til OUH og der var ingen problemer.... Taxamanden var vildt sød og ønskede mig held og lykke og tillykke og sådan nogle ting....

Anmeld

9. september 2011

tiami

Mettefpigen skriver:

Jeg bor også i Odense, og jeg fødte i lørdags... Jeg tog taxa til OUH og der var ingen problemer.... Taxamanden var vildt sød og ønskede mig held og lykke og tillykke og sådan nogle ting....

Det lyder meget godt Men, STOOOOOOOOORT tillykke til dig!!

Anmeld

9. september 2011

morethanperfect

Ja altså , vi gik .. Men jeg blev også sat igang joo

Anmeld

9. september 2011

SussieThyssen

tiami skriver:

Jeg spørger mest dem der ikke har en bil selv - hvad gjorde i? Tog i en taxa? Var det ikke dårligt at få veer i en taxa, og evt. kaste op? Jeg tror nemlig at jeg vil tage en taxa, men vil bare spørge hvordan det har været for jer, og hvis der er en bedre option?

Man kan få et rigtigt godt familieabonnement, som indbefatter transport til og fra fødested når fødslen starter, og det vil jeg bestemt anbefale dig.
Det er en supergod løsning..også til senere, hvis barnet fx bliver sygt, og man har brug for transport til lægevagt, undersøgelser m.m.

http://www.falck.dk

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. september 2011

NinaNymannMadsen

med min datter på lidt over 2 der gik vi ned til sygehuset. vi boed kun 5 minutter der fra den gang så det kunne ikke betale sig med en taxa eller en der kunne køre.

den her gang har vi regnet med en taxa hvis ikke min svigermor og hendes mand har fri fra arbejde, for så vil de gerne køre. og ellers så hvis vi er meget meget heldige kan min venindes kæreste køre men det kommer an på om han er på arbejde eller ej den dag. D:

Anmeld

9. september 2011

LinLin

Davids far og jeg tog en taxa. Jeg havde ikke kvalme

Anmeld

9. september 2011

Vivian87

SussieThyssen skriver:

Man kan få et rigtigt godt familieabonnement, som indbefatter transport til og fra fødested når fødslen starter, og det vil jeg bestemt anbefale dig.
Det er en supergod løsning..også til senere, hvis barnet fx bliver sygt, og man har brug for transport til lægevagt, undersøgelser m.m.

http://www.falck.dk

Kærligst
Sussie

Det abonemet har vi, og der hører også et kursus i førstehjælp til baby med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.