Hvordan gik du til hospitalen når tiden kom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.799 visninger
41 svar
0 synes godt om
9. september 2011

tiami

Jeg spørger mest dem der ikke har en bil selv - hvad gjorde i? Tog i en taxa? Var det ikke dårligt at få veer i en taxa, og evt. kaste op? Jeg tror nemlig at jeg vil tage en taxa, men vil bare spørge hvordan det har været for jer, og hvis der er en bedre option?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Frøken J.

tiami skriver:

Jeg spørger mest dem der ikke har en bil selv - hvad gjorde i? Tog i en taxa? Var det ikke dårligt at få veer i en taxa, og evt. kaste op? Jeg tror nemlig at jeg vil tage en taxa, men vil bare spørge hvordan det har været for jer, og hvis der er en bedre option?

Kender du ikke nogen der kan køre? jeg regner med at ringe efter min mor eller svigermor, alt efter hvem der er tættest på.. Og jeg har hørt, at taxaer godt må nægte at tage en kvinde med veer med, så det skal du også være obs på

Anmeld

9. september 2011

tiami

Jeg er en ungarske pige, kender næsten ikke nogen i Danmark Alt min familie bor i Ungarn nemlig, også min venner. Og min mands familie har heller ikke en bil

Anmeld

9. september 2011

SD

tiami skriver:

Jeg er en ungarske pige, kender næsten ikke nogen i Danmark Alt min familie bor i Ungarn nemlig, også min venner. Og min mands familie har heller ikke en bil

Hvor bor du henne?

Tænker at du muligvis kunne komme i kontakt med piger fra din egen by, herigennem.  Og hvis alt går rigtig godt, kunne det jo være en kommende veninde vil kører dig??

Anmeld

9. september 2011

LouiseRH

Hvis du ingen venner har, kan du så ikke spørge en nabo måske?

Ellers så sats på taxaen, der må da være nogle søde rare taxamænd, der vil hjælpe dig

Anmeld

9. september 2011

LouiseRH

Ellers så sats på taxaen, der må da være nogle søde rare taxamænd, der vil hjælpe dig

Anmeld

9. september 2011

tiami

Jeg bor i Odense V (Bolbro). Men altså jeg vil føle meget dåligt hvis jeg skal ringe nogen op kl. 2 om natten eller noget, det er jo en ting når det er din mor, men en jeg heller ikke kender :O Jeg kan ikke forvente at nogen vil bare hoppe og køre mig ind til hospitalet i et eller andet random tidspunkt i de næste to uger ...

Anmeld

9. september 2011

tiami

bulderfiz skriver:

Ja, jeg tror også jeg vil bare håbe på en venlig taxamænd, ellers skal jeg gå til hospitalen jo (2km omkring) Det kan jeg sikkert ikke

Anmeld

9. september 2011

Dorthe1986

Vi havde heller ikke bil da jeg skulle føde, så jeg ringede til taxaselskabet for at høre om de ville nægte at køre med en fødende kvinde, men de var søde og ville gerne køre... jeg blev så sat i gang, så her blev det ikke så forfærdelig taxatur så prøv at ring til taxa og hør ad.

Anmeld

9. september 2011

tiami

Dorthe1986 skriver:

Vi havde heller ikke bil da jeg skulle føde, så jeg ringede til taxaselskabet for at høre om de ville nægte at køre med en fødende kvinde, men de var søde og ville gerne køre... jeg blev så sat i gang, så her blev det ikke så forfærdelig taxatur så prøv at ring til taxa og hør ad.

Det lyder godt, jeg håber også de tager mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.