ih hvor er det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvorfor kan du ikke teste før tid?

Du skal vide, at selvom du først kunne få en positiv test sent i din sidste graviditet, så er det langtfra normen ved andre graviditeter, de kan være så forskellige, at man slet ikke kan begribe, at det er samme krop.

Sådan en blødning som du beskriver stopper den igen ? Og hvornår ca ?

Da jeg fødte sidst var jeg desværre så uheldig at blive gravid da vores barn ikke var mere end et par måneder , det var meget uventet og absolut ikke planlagt og med beskyttelse , så Vi valgte den gang en abort ufattelig svært valg , men det er nu engang taget .
Og den gang kunne jeg heller ikke teste positiv før en uge over mens .
1 gang testet jeg på dagen .
Men jeg vil da prøve at teste 1 dag før den her gang . I håb om at jeg ved om der er noget der inde os selvom mens skulle komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Sådan en blødning som du beskriver stopper den igen ? Og hvornår ca ?

Da jeg fødte sidst var jeg desværre så uheldig at blive gravid da vores barn ikke var mere end et par måneder , det var meget uventet og absolut ikke planlagt og med beskyttelse , så Vi valgte den gang en abort ufattelig svært valg , men det er nu engang taget .
Og den gang kunne jeg heller ikke teste positiv før en uge over mens .
1 gang testet jeg på dagen .
Men jeg vil da prøve at teste 1 dag før den her gang . I håb om at jeg ved om der er noget der inde os selvom mens skulle komme

Min definition på en implantationsblødning er blodtilblandet udflåd, som ses ganske kortvarigt, ideelt kun ved et enkelt toiletbesøg, men max. over nogle timer i løbet af en dag.

Hvis det er mere, vil jeg mene, at der er nogle sarte slimhinder indblandet eller hormonelle forandringer, der gør, at man får lidt blødningsforstyrrelse, men derfor kan man jo stadig være gravid, det er ikke indikator på hverken det ene eller det andet.

Du kan bruge en digital Clearblue, den kan anvendes med rimeligt sikkert resultat op til 4 dage før forventet mens, og der skal du ikke tolke på streger eller farver.

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Min definition på en implantationsblødning er blodtilblandet udflåd, som ses ganske kortvarigt, ideelt kun ved et enkelt toiletbesøg, men max. over nogle timer i løbet af en dag.

Hvis det er mere, vil jeg mene, at der er nogle sarte slimhinder indblandet eller hormonelle forandringer, der gør, at man får lidt blødningsforstyrrelse, men derfor kan man jo stadig være gravid, det er ikke indikator på hverken det ene eller det andet.

Du kan bruge en digital Clearblue, den kan anvendes med rimeligt sikkert resultat op til 4 dage før forventet mens, og der skal du ikke tolke på streger eller farver.

OKay tusind tusind tak for dit svar . Utrolig så klog man kan blive på en dag

Ved min første graviditet der blødte jeg i 7 uge pga sarte slimhinder da jeg fik en abort kunne de os se at der var blod inde i min livmoder . Det ville formentlig være kommet ud i løbet af graviditeten så jeg er nok bare en med sarte slimhinder .

Ja jeg har gods tænkt på at købe sådan en så kan jeg jo teste på mandag allerede , synes bare de er så dyre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.