ih hvor er det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.972 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Anonym trådstarter

SImpelthen så træls at den baby bare ikke vil komme til os .

Øv øv havde sådan på fornemmelren at den var der den her gang men nej , hvor er det bare så trist .

Vi ønsker bare så meget en lille baby og den vil bare ikk finde vej til os
JEg har idag begyndt at få brunt udflåt igen
Har først testdag d 15 men ved at der ikke er to streger når det er sådan her nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Øv øv havde sådan på fornemmelren at den var der den her gang men nej , hvor er det bare så trist .

Har først testdag d 15 men ved at der ikke er to streger når det er sådan her nu

Hvis du har testdag den 15., så er der 6 dage til - det harmonerer jo ganske godt med implantationsblødning nu, den forekommer ca. 5-7 dage før forventet mens.

Hvis det er implantationsblødning, så er du teknisk set gravid nu................meeeen du må vente med stor tålmodighed på at få klar besked

Anmeld

9. september 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg håber snart, at storken finder jer

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvis du har testdag den 15., så er der 6 dage til - det harmonerer jo ganske godt med implantationsblødning nu, den forekommer ca. 5-7 dage før forventet mens.

Hvis det er implantationsblødning, så er du teknisk set gravid nu................meeeen du må vente med stor tålmodighed på at få klar besked

Okay Det vidste jeg slet ikke .

Men jeg har et barn i forvejen og der oplevede jeg det ikke .

I sidste måned kom os det her brune noget , og der kom mens præcis på dagen .

Jeg fatter det bare ikke , vi havde sex dagen før på dagen og dagen efter for æl .

MEN jeg håber der er en spire .

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg håber snart, at storken finder jer

Tusind tusind tak

Anmeld

9. september 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Okay Det vidste jeg slet ikke .

Men jeg har et barn i forvejen og der oplevede jeg det ikke .

I sidste måned kom os det her brune noget , og der kom mens præcis på dagen .

Jeg fatter det bare ikke , vi havde sex dagen før på dagen og dagen efter for æl .

MEN jeg håber der er en spire .

Jeg prøvede det også kun ved min første, men det er et almindeligt fænomen, det må ikke forveksles med blødning, hvis der kommer mere end lidt blodtilblandet, så er det ikke implantationsblødning.

Du kan sagtens have haft implantationsblødning sidste måned, men så haft en bio ved mens-tid, det er der mange, der oplever og aldrig opdager, hvis de ikke tester.

Du kan have sex fuldstændig samme tid som ægløsning, og det er desværre stadig ikke nogen garanti for graviditet, der er utrolig mange faktorer, der skal gå op i en højere enhed, før det lykkes - så det er næsten utroligt, at der er nogle, der opnår det.

Det bliver spændende, om I har fået gevinst, husk at opdatere

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg prøvede det også kun ved min første, men det er et almindeligt fænomen, det må ikke forveksles med blødning, hvis der kommer mere end lidt blodtilblandet, så er det ikke implantationsblødning.

Du kan sagtens have haft implantationsblødning sidste måned, men så haft en bio ved mens-tid, det er der mange, der oplever og aldrig opdager, hvis de ikke tester.

Du kan have sex fuldstændig samme tid som ægløsning, og det er desværre stadig ikke nogen garanti for graviditet, der er utrolig mange faktorer, der skal gå op i en højere enhed, før det lykkes - så det er næsten utroligt, at der er nogle, der opnår det.

Det bliver spændende, om I har fået gevinst, husk at opdatere

OKay jamen så holder jeg da modet oppe til test dag

DER er ikke noget blod med det er bare sådan noget lyse brunt udflåd . Jeg har godt nok mens ligne smerter men havde jeg os sidst da jeg testet positiv .

Anmeld

9. september 2011

Rockertand

Anonym skriver:

OKay jamen så holder jeg da modet oppe til test dag

DER er ikke noget blod med det er bare sådan noget lyse brunt udflåd . Jeg har godt nok mens ligne smerter men havde jeg os sidst da jeg testet positiv .

Hvis der ikke kommer mere end det, så tror jeg, at der er en rigtig god chance.

Jeg har altid testet nogle dage før, har prøvet 2 bio'er, og det var faktisk rart at vide, at der havde været noget, selvom det ikke blev til blivende graviditeter (men sådan er vi så forskellige).

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvis der ikke kommer mere end det, så tror jeg, at der er en rigtig god chance.

Jeg har altid testet nogle dage før, har prøvet 2 bio'er, og det var faktisk rart at vide, at der havde været noget, selvom det ikke blev til blivende graviditeter (men sådan er vi så forskellige).

Det er da skønt at hører

JEg havde en smule i trusserne og så kom der lidt på papiret efter men de efterfølgende gange Jeg har været på toilettet og tørre mig har der ikke være noget .
Så jeg håber virkelig .

Jeg er desværre en af dem som ikke kan teste før tid så jeg finder aldrig ud af om der har været en spire ,

Anmeld

9. september 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Det er da skønt at hører

JEg havde en smule i trusserne og så kom der lidt på papiret efter men de efterfølgende gange Jeg har været på toilettet og tørre mig har der ikke være noget .
Så jeg håber virkelig .

Jeg er desværre en af dem som ikke kan teste før tid så jeg finder aldrig ud af om der har været en spire ,

Hvorfor kan du ikke teste før tid?

Du skal vide, at selvom du først kunne få en positiv test sent i din sidste graviditet, så er det langtfra normen ved andre graviditeter, de kan være så forskellige, at man slet ikke kan begribe, at det er samme krop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.