Så vi endelig kommet hjem igen. Vi var derude kl 13.40 fik en seng med det samme. Fik kørt en ctg hvor vi kunne se alle de plukveer jeg har som jeg ikke rigtig mærker.
Lillepigen har det rigtig godt, stor trives. efter dog 30 min med kurven fik jeg den endelig af og kunne lægge mig så jeg lå lidt bedre og så kunne vi bare vente på der kom en læge.
gjore der så efter flere timer omkring 16.20 hun mærkede og konstaterede at det ikke var i aret jeg hvade ondt, men at det var min kære lillepige som trykker så godt på nu. Så hun ville lige scanne for at se hvor langt nede hun stod og hun står så langt nede at man ikke kan komme til at scanne hovede og godt fast, samtidig er min bånd så bløde at jeg kan gå i fødsel når som helst og ud fra alle de plukveer der så troede hun ikke der ville gå længe.
Samtdig fik vi igen bekræftet det var en lille pige meget tydliger end nogle af de andre gang så nu behøves jeg ikke være så nervøs mere og overvej om der skulle pakkes et ekstra sæt tøj i blå.
Skal slappe så meget af som muligt og forsøge at gå en tur da det kunne være med til hun presses mere på.
Må sige at de plukveer der kommer nu gør noget mere ondt end de har gjort længe i sidder i (ja undskyld) røven, og ved hofte/ballen.
Anmeld