Voldsomme smerter ved ks ar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

saxa

Under Min anden fødsel (fik aks første gang) fik jeg pludselig voldsomme smerter fra arret, imellem veerne.. Under de kraftigeste veer gjorde smerterne fra arret mere ondt! lillemandens hjertelyd dykkede pludselig og jeg endte igen med et aks. Dette er ikke for at skræmme dig, men sådan forløb det med mig. Så godt du har taget smerterne alvorligt og ringet til fg. Dog viste det sig at mit ar ikk var ved at sprænge eller andet, som de frygtede, men blot arvævet omkring det, der var vokset skævt sammen, og dermed trak under og efter veerne.. Krydser for alt er vel!! Og venter på Update.. Kram..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

SaNiNa

saxi skriver:

Under Min anden fødsel (fik aks første gang) fik jeg pludselig voldsomme smerter fra arret, imellem veerne.. Under de kraftigeste veer gjorde smerterne fra arret mere ondt! lillemandens hjertelyd dykkede pludselig og jeg endte igen med et aks. Dette er ikke for at skræmme dig, men sådan forløb det med mig. Så godt du har taget smerterne alvorligt og ringet til fg. Dog viste det sig at mit ar ikk var ved at sprænge eller andet, som de frygtede, men blot arvævet omkring det, der var vokset skævt sammen, og dermed trak under og efter veerne.. Krydser for alt er vel!! Og venter på Update.. Kram..

Er helt indstillet på det kan ende i et aks igen og frygter det ikke på samme måde som sidst.

Tror heller ikke jeg har veer, har godt nok lidt murren i lænden og ned mod numsen men har jeg jo haft i flere uger nu.

Så nu må vi se hvad de siger derud.

Er gået på smertestillende for at få slappet lidt af

Anmeld

9. september 2011

DreamChild

Husk at komme med en update ikke, håber du er okay, og alt er som det skal være

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Så vi endelig kommet hjem igen. Vi var derude kl 13.40 fik en seng med det samme. Fik kørt en ctg hvor vi kunne se alle de plukveer jeg har som jeg ikke rigtig mærker.

Lillepigen har det rigtig godt, stor trives. efter dog 30 min med kurven fik jeg den endelig af og kunne lægge mig så jeg lå lidt bedre og så kunne vi bare vente på der kom en læge.

gjore der så efter flere timer omkring 16.20 hun mærkede og konstaterede at det ikke var i aret jeg hvade ondt, men at det var min kære lillepige som trykker så godt på nu. Så hun ville lige scanne for at se hvor langt nede hun stod og hun står så langt nede at man ikke kan komme til at scanne hovede og godt fast, samtidig er min bånd så bløde at jeg kan gå i fødsel når som helst og ud fra alle de plukveer der så troede hun ikke der ville gå længe.

Samtdig fik vi igen bekræftet det var en lille pige meget tydliger end nogle af de andre gang så nu behøves jeg ikke være så nervøs mere og overvej om der skulle pakkes et ekstra sæt tøj i blå.

Skal slappe så meget af som muligt og forsøge at gå en tur da det kunne være med til hun presses mere på.

Må sige at de plukveer der kommer nu gør noget mere ondt end de har gjort længe i sidder i (ja undskyld) røven, og ved hofte/ballen.

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Og tusind tak for jeres omsorg og søde ord.

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Så vi endelig kommet hjem igen. Vi var derude kl 13.40 fik en seng med det samme. Fik kørt en ctg hvor vi kunne se alle de plukveer jeg har som jeg ikke rigtig mærker.

Lillepigen har det rigtig godt, stor trives. efter dog 30 min med kurven fik jeg den endelig af og kunne lægge mig så jeg lå lidt bedre og så kunne vi bare vente på der kom en læge.

gjore der så efter flere timer omkring 16.20 hun mærkede og konstaterede at det ikke var i aret jeg hvade ondt, men at det var min kære lillepige som trykker så godt på nu. Så hun ville lige scanne for at se hvor langt nede hun stod og hun står så langt nede at man ikke kan komme til at scanne hovede og godt fast, samtidig er min bånd så bløde at jeg kan gå i fødsel når som helst og ud fra alle de plukveer der så troede hun ikke der ville gå længe.

Samtdig fik vi igen bekræftet det var en lille pige meget tydliger end nogle af de andre gang så nu behøves jeg ikke være så nervøs mere og overvej om der skulle pakkes et ekstra sæt tøj i blå.

Skal slappe så meget af som muligt og forsøge at gå en tur da det kunne være med til hun presses mere på.

Må sige at de plukveer der kommer nu gør noget mere ondt end de har gjort længe i sidder i (ja undskyld) røven, og ved hofte/ballen.

Godt det ikke var noget. Men spændende nyheder, håber hun snart kommer. Vestøv afsted til dig

Anmeld

9. september 2011

DreamChild

Godt det ikke var noget alvorligt Så bliver det jo bare spændende hvornår du går i fødsel. Jeg tror det bliver Lørdag nat

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Vil sige jeg har lagt mig i sofaen med dynen og bevæger mig mindst mulig for det gør virkelig ans

Anmeld

9. september 2011

4kløver

Sender da lige en masse veestøv. Håber du snart føder så du slipper får at ha ondt..

Anmeld

9. september 2011

Christina.78

godt det ikke var "slemmere"..havde dit gamle kesjersnitar været ved at briste så havde det jo ikke været særligt godt, for så skal det dælme gå stærkt (gjorde det ved mi, for ellers var det endt katastrofalt)..

Håber dine "smerter" aftager lidt..og ønsker dig en god snarlig fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.