Voldsomme smerter ved ks ar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.403 visninger
39 svar
0 synes godt om
9. september 2011

SaNiNa

Slimproppen er gået i nat og har henover de sidste par timer fået utrolig mange smerter omkring mit ar fra ks med min søn.

I forvejen lider jeg godt under lillepigen har givet mig mange blåmærker indvendig samtidig med min bækkenløsning og mit hale ben.

Smerterne som er kommet her de sidste par timer følelse som dem jeg hvade dagene efter aks´et.

Er lidt i tvivl om jeg skal kontakte fg eller se tiden an og slappe af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

MSM

Sanne og Nicklas skriver:

Slimproppen er gået i nat og har henover de sidste par timer fået utrolig mange smerter omkring mit ar fra ks med min søn.

I forvejen lider jeg godt under lillepigen har givet mig mange blåmærker indvendig samtidig med min bækkenløsning og mit hale ben.

Smerterne som er kommet her de sidste par timer følelse som dem jeg hvade dagene efter aks´et.

Jeg ville nok ringe til fg. For at være på den sikre side..

Anmeld

9. september 2011

hekran

Skal du føde normalt denne gang eller ønsker du kejsersnit igen? 

Jeg ville nok ringe ind for at være helt sikker. Min slimprop gik om formiddagen og jeg fødte om aftenen Men det kunne jo også være, at der går noget tid inden.

Men måske lidt underligt at have smerter så specifikt i et ar. Er det ikke veer?

Anmeld

9. september 2011

Ploffer

Jeg synes helt bestemt du lige skal give Fg et kald.... Det kan sagtens bare være ledbåndende der giver sig under arret, men stærke smerter kan altså også være tegn på at arret er ved at briste  hvor langt er du henne ?

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Marita skriver:

Skal du føde normalt denne gang eller ønsker du kejsersnit igen? 

Jeg ville nok ringe ind for at være helt sikker. Min slimprop gik om formiddagen og jeg fødte om aftenen Men det kunne jo også være, at der går noget tid inden.

Men måske lidt underligt at have smerter så specifikt i et ar. Er det ikke veer?

Skal ikke have pks eller fødslen skal gå igang og hvis min krop igen siger stop så bliver det et aks.

Tænker mere det er underligt at det er de samme smerter som efter aks

Anmeld

9. september 2011

Caroline86

du skal ringe til fg, søde!!

Som du ved KAN det være arret er ved at give sig og det skal du altså ikke risikere!!

De kan hurtigt scanne arret og se om det er ved at "springe op" (det kan de i hvert fald på Riget).

Så ring du til dem og få ro i sindet!

knus og kram

Anmeld

9. september 2011

S.Maria

Jeg ville helt sikkert ringe til fødegangen og høre hvad de siger...

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Ploffer skriver:

Jeg synes helt bestemt du lige skal give Fg et kald.... Det kan sagtens bare være ledbåndende der giver sig under arret, men stærke smerter kan altså også være tegn på at arret er ved at briste  hvor langt er du henne ?

Jeg har 10 dag til termin, og ind til nu har der ikke været nogle problemer med mit ar det har været lidt øm på det sidste men ikke med sådan smerter.

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Caroline86 skriver:

du skal ringe til fg, søde!!

Som du ved KAN det være arret er ved at give sig og det skal du altså ikke risikere!!

De kan hurtigt scanne arret og se om det er ved at "springe op" (det kan de i hvert fald på Riget).

Så ring du til dem og få ro i sindet!

knus og kram

Tak søde.

Jeg ringer lige så snart manden kommer hjem for har jo Nicklas hjemme idag, da jeg ikke ture køre med de smerter

Anmeld

9. september 2011

Caroline86

Tak søde.

Jeg ringer lige så snart manden kommer hjem for har jo Nicklas hjemme idag, da jeg ikke ture køre med de smerter

ja, god idé!

Jeg håber det bedste, men fordi hun allerede driller dig ville jeg ingen chancer tage ved godt det er skide hamrende surt, men... det kan jo sagtens være det er ingenting

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.