Voldsomme smerter ved ks ar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

SaNiNa

Caroline86 skriver:

ja, god idé!

Jeg håber det bedste, men fordi hun allerede driller dig ville jeg ingen chancer tage ved godt det er skide hamrende surt, men... det kan jo sagtens være det er ingenting

knus

Ja må jo nok sige hun driller lidt. håber ikke aret er ved at briste syntes jeg ikke lige jeg har nerver til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Ni-ko-li-ne

Sanne og Nicklas skriver:

Slimproppen er gået i nat og har henover de sidste par timer fået utrolig mange smerter omkring mit ar fra ks med min søn.

I forvejen lider jeg godt under lillepigen har givet mig mange blåmærker indvendig samtidig med min bækkenløsning og mit hale ben.

Smerterne som er kommet her de sidste par timer følelse som dem jeg hvade dagene efter aks´et.

Er lidt i tvivl om jeg skal kontakte fg eller se tiden an og slappe af

det er tydeligt at du ikke er tryg ved det, det ville jeg heller ikke være selv... Ring hellere til dem.... jeg krydser fingre for at det bare er vævet der giver sig lidt

Anmeld

9. september 2011

Caroline86

Ja må jo nok sige hun driller lidt. håber ikke aret er ved at briste syntes jeg ikke lige jeg har nerver til.

kan jeg godt forstå du ikke kan overskue!! Og det er lige præcis derfor du skal ind og have det undersøgt så du kan få ro i sindet

Du ved hvor du kan fange mig hvis du har brug for at snakke

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Ni-ko-li-ne skriver:

det er tydeligt at du ikke er tryg ved det, det ville jeg heller ikke være selv... Ring hellere til dem.... jeg krydser fingre for at det bare er vævet der giver sig lidt

Nej er bestem ikke tryk ved de smerter her men føler også lidt de bare spiste mig af i sidste uge med smerterne omkring livmoderen og de smerter er der jo også stadig.

Men ringer når manden kommer hjem. så håber jeg farmor vil holde øje med Nicklas mens han sover hvis de vil se mig

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Caroline86 skriver:

kan jeg godt forstå du ikke kan overskue!! Og det er lige præcis derfor du skal ind og have det undersøgt så du kan få ro i sindet

Du ved hvor du kan fange mig hvis du har brug for at snakke

Tusind tak søde

Anmeld

9. september 2011

norenberg

jeg ville ringe med det samme hvis  det var mig fik selv stærke smerter i mit ar ved anden fødsel og der blev jeg tilset af flere læger og jordmoderen, for at ude lukke at det var ved at springe...for det kan være livsfarligt hvis det springer...

Anmeld

9. september 2011

Ni-ko-li-ne

Nej er bestem ikke tryk ved de smerter her men føler også lidt de bare spiste mig af i sidste uge med smerterne omkring livmoderen og de smerter er der jo også stadig.

Men ringer når manden kommer hjem. så håber jeg farmor vil holde øje med Nicklas mens han sover hvis de vil se mig

du må være stædig... ellers ring til din egen JM?

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Ni-ko-li-ne skriver:

du må være stædig... ellers ring til din egen JM?

Kan desværre ikke ring til jordemodercenteret idag da de har lukket om fredagen.

Anmeld

9. september 2011

mortilflere

Ring nu , hvem skal passe din søn hhvis du føder ??

Jeg ved ikke noget om dette , men pas på du ikke spiller sej og det går galt som du selv er inde på

Manden kan komme hjem det er jo "kun" et job 

Anmeld

9. september 2011

Klumpe-dumpe

Kan desværre ikke ring til jordemodercenteret idag da de har lukket om fredagen.

hvornår kommer din mand hjem?

hvis det er dit ar der ved at briste, kan det jo være livsfarligt for både dig og lillepigen. Så jeg ville ringe prompte til fg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.