Jer med 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

mea skriver:

Desværre behøver det ikke gå så nemt 3.gang.

Begge mine børn er lavet i 1.og 2.forsøg,men nummer 3 lader vente på sig,vi køre på 5.måned nu,og er oven i købet i behandling.

Så sådan kan det også gå..

Puha altså! Krydser fingre for at du snart bliver gravid så

5 måneder... det er nok nok langt tid, når de andre to er kommet til så hurtigt.

Det er også det jeg går og frygter lidt... Men nu er vi igang, også må vi se hvornår det bliver, men håber det sker i første forsøg - det ville være skønt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Pia. skriver:

Mine tre børn er kommet med det samme jeg har meget nemt ved at blive gravid - så de er kommet efter planen alle tre

skønt at høre!

Anmeld

9. september 2011

lisbeth2910 skriver:

Har ingen erfarringer du kan bruge til noget, men nøj hvor er jeg misundelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi går også snart igang med nr. 3 men det er bare ikke så lige til desværre!!!!!!!!!!!!!!

Det lyder ikke så godt - er du i behandling for at blive gravid?

Anmeld

10. september 2011

LISBETH:-)

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det lyder ikke så godt - er du i behandling for at blive gravid?

Har været igennem 11 x IUI-h for at få de 2 første (og 5 aborter) og venter på at få en tid til at starte op på IUI-h igen for at få nr. 3

Anmeld

11. september 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg har godt nok kun 2 børn, men har været gravid 3 gange.

Alle 3 gange har været med samme mand og er sket i første forsøg.

1: pb oktober 2006, positiv test start november 2006

2: pb juni 2009, positiv test slutningen af juni 2009 - endte desværre i en SA.

3: pb slutningen af juli 2009 - første ÆL efter SA - positiv test midt august 2009.

Fra vi er begyndt til den positive test har været der, er der gået ca. 3 uger. Jeg har altid haft meget tydelige ÆL, så tror det har været vores held. Jeg tager dog intete for givet, hvis vi en dag skal lave en 3´er. Har en del vennepar, hvor der på ingen måder har været en rød tråd desværre. men held og lykke med det - håber der er gevinst med det samme

Anmeld

11. september 2011

lisbeth2910 skriver:

Har været igennem 11 x IUI-h for at få de 2 første (og 5 aborter) og venter på at få en tid til at starte op på IUI-h igen for at få nr. 3

Årh det lyder altså bare rigtig barskt!!! Håber for jer at du snart bliver gravid igen!

Anmeld

11. september 2011

cmks2007 skriver:

Jeg har godt nok kun 2 børn, men har været gravid 3 gange.

Alle 3 gange har været med samme mand og er sket i første forsøg.

1: pb oktober 2006, positiv test start november 2006

2: pb juni 2009, positiv test slutningen af juni 2009 - endte desværre i en SA.

3: pb slutningen af juli 2009 - første ÆL efter SA - positiv test midt august 2009.

Fra vi er begyndt til den positive test har været der, er der gået ca. 3 uger. Jeg har altid haft meget tydelige ÆL, så tror det har været vores held. Jeg tager dog intete for givet, hvis vi en dag skal lave en 3´er. Har en del vennepar, hvor der på ingen måder har været en rød tråd desværre. men held og lykke med det - håber der er gevinst med det samme

Tusinde tak skal du have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.