Jer med 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Både Mathilde og Frederikke blev "undfanget" - som det så flot hedder - i første forsøg!

Nu tænker jeg så.... Gad vide om det blot var held, eller om jeg muligvis bare har nemt ved at blive gravid?

Vi går snart igang med nr. 3, og i den forbindelse kunne jeg da godt tænke mig at vide hvornår jeres børn "kom til"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

norenberg

min den første var ikke planlagt og blev lavet blot 3 mdr inde i forholdet...den næste lod vente på sig 4½ år  og den sidste var lavet 5 uger efter fødslen af nr 2...så ikke mere ubeskyttet sex til os lige forløbelig, for er sikker på at der vil være gevinds med det samme igen...

Anmeld

8. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

min den første var ikke planlagt og blev lavet blot 3 mdr inde i forholdet...den næste lod vente på sig 4½ år  og den sidste var lavet 5 uger efter fødslen af nr 2...så ikke mere ubeskyttet sex til os lige forløbelig, for er sikker på at der vil være gevinds med det samme igen...

Hold da op....For dit vedkommende har der da ikke været nogen "rød tråd". Det er da godt nok meget forskelligt fra graviditet til graviditet

Puha.... Var/er det ikke hårdt med 2 (små)børn så tæt på hinanden?

Anmeld

8. september 2011

norenberg

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hold da op....For dit vedkommende har der da ikke været nogen "rød tråd". Det er da godt nok meget forskelligt fra graviditet til graviditet

Puha.... Var/er det ikke hårdt med 2 (små)børn så tæt på hinanden?

Jo det er hårdt ind i mellem, ungerne er i dag hhv 5 år, 16 mdr og 8 mdr...så med en datter der lige er begyndt i skole, og to drenge med 8 mdrs mellemrum er der nok at se til....og specielt fordi ingen af drengene er i dagpleje...

Anmeld

8. september 2011

LISBETH:-)

Har ingen erfarringer du kan bruge til noget, men nøj hvor er jeg misundelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi går også snart igang med nr. 3 men det er bare ikke så lige til desværre!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

8. september 2011

Dansker I Holland

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Både Mathilde og Frederikke blev "undfanget" - som det så flot hedder - i første forsøg!

Nu tænker jeg så.... Gad vide om det blot var held, eller om jeg muligvis bare har nemt ved at blive gravid?

Vi går snart igang med nr. 3, og i den forbindelse kunne jeg da godt tænke mig at vide hvornår jeres børn "kom til"?

hehe Jamen her var min ældste ikke planlagt, men blev gravid 8  mdr inde i forholdet. Dvs 4 mdr før vi blev forlovede.... Og nr 2 blev undfanget efter 5-6 mdr og hun var planlagt. Efterfølgende ny mand og hun blev undfanget i første forsøg en måned efter jeg smed pillerne

Anmeld

8. september 2011

piadas

Jeg tror godt, du kan regne med en rød tråd. 

Mine børn tog henholdsvis 18, 21 og 16 måneder at lave, så det tog laaaaang tid, men der er jo i hvert fald en rød tråd hos mig.

Tror det er typisk, at det er enten eller!

Held og lykke med projektet!

Anmeld

8. september 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Mine tre er alle blevet til i første forsøg. Hvis man er "hyperfertil" i to omgange ville det være mærkeligt, synes jeg, hvis man pludselig fik svært ved at blive gravid - med mindre, der går mange år imellem.

Anmeld

8. september 2011

Pia.

Mine tre børn er kommet med det samme jeg har meget nemt ved at blive gravid - så de er kommet efter planen alle tre

Anmeld

9. september 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Desværre behøver det ikke gå så nemt 3.gang.

Begge mine børn er lavet i 1.og 2.forsøg,men nummer 3 lader vente på sig,vi køre på 5.måned nu,og er oven i købet i behandling.

Så sådan kan det også gå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.