Gode mærker og flot stand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. september 2011

Happiness

Er jakken der stadig? Manden har sagt god for den

Hvis den stadig er til salg til de 200inkl. må du gerne sende mig en pb med kontooplysninger Så overføre jeg idag eller imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

saxa

Happiness skriver:

Er jakken der stadig? Manden har sagt god for den

Hvis den stadig er til salg til de 200inkl. må du gerne sende mig en pb med kontooplysninger Så overføre jeg idag eller imorgen.

Den er her stadig så jeg sender pb til dig..

Anmeld

16. september 2011

Happiness

Har modtaget jakken! Super flot og kan jo næsten ikke se at den er brugt

Igen tak for handlen!

Anmeld

16. september 2011

saxa

Happiness skriver:

Har modtaget jakken! Super flot og kan jo næsten ikke se at den er brugt

Igen tak for handlen!

Er glad for du er tilfreds håber han passer den og at i bliver glade for den! Det er jo super kvalitet.. Og selv tak.. God weekend til dig og din familie

Anmeld

16. september 2011

*A*

saxi skriver:

God stand uden huller og pletter. Det meste er str.74-80 dog er nogle af dele mindre. F.eks. er MiniAture anorakken str.68.

billede 1. MiniAture anorak str.68.

billede 2. bodyer. Molo str.62 - molo stjerner str.74(brugt få gange) Katvig str.74. Halling str.74 og ESL str.74(stor)

Billed 3. Bluser. Småfolk str.62(stor) IdaT str.62 og Me too m hjelm str.62.

Billede 4. l/æ bodyer. Molo m stjerner str.80. Småfolk SOLGT og Bjørkvin str.80

Billede 5 Bluser + bukser Alt Molo str.74

Billede 6 SOLGT

Billede 7 IdaT str.62

Billede 8 Fine lækre skjorter. Den mørke str.68 den hvide str.74.

Udover det på billederne er jeg lige faldet over endnu en molo l/æ body i str.80. Som er tyrkis med sorte stjerner (billede kommer senere) Og et par stjerne cowboybukser i Molo str.80.

Har også en Sleebee pose købt i januar og kun brugt fra jan-marts.

giv bud

Sig endelig til hvis du har mere i str. 80 som er i god stand og som ikke har været tørretumblet...

Anmeld

16. september 2011

saxa

Sig endelig til hvis du har mere i str. 80 som er i god stand og som ikke har været tørretumblet...

Du er ikk int i det molo jeg har i str 80? Langærmede bodyer og et par cowboybukser? Ialt 4 dele.. Indtil videre.. Vil sige at de har holdt farverne utrolig godt i forhold til at de har for vane at falme en del..

Anmeld

16. september 2011

*A*

saxi skriver:

Du er ikk int i det molo jeg har i str 80? Langærmede bodyer og et par cowboybukser? Ialt 4 dele.. Indtil videre.. Vil sige at de har holdt farverne utrolig godt i forhold til at de har for vane at falme en del..

Beklager, men jeg kan ikke lide tøj fra Molo

Anmeld

16. september 2011

saxa

*A* skriver:

Hehe nej så går det jo nok ikk.. Er det mest småfolk du søger så, eller? Også andre mærker som nameit osv? For har en del som ikke er "mærke"tøj.. Har forresten også en grøn småfolk bluse med traktorer (vores ynglings) i str.74(stor) som er i vildt god stand og som hverken er falmet eller fnulret..

Anmeld

16. september 2011

Happiness

saxi skriver:

Er glad for du er tilfreds håber han passer den og at i bliver glade for den! Det er jo super kvalitet.. Og selv tak.. God weekend til dig og din familie

Den er lidt stor, men de vokser jo så stærkt i den alder! Så om en måned passer den ham sikkert

Anmeld

16. september 2011

saxa

*A* skriver:

Har skisme da også to Hummel dragter. Begge i Old School den ene er rød med hvid skrift den anden er brun med hvid skrift og striber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.