Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
saxi skriver: IdaT dragten, eller?? Vil sige den er meget normal i str. Uden at være helt sikker, det er jo noget tid siden han har brugt den men sys det andet idaT vi har er i den store ende..
IdaT dragten, eller?? Vil sige den er meget normal i str. Uden at være helt sikker, det er jo noget tid siden han har brugt den men sys det andet idaT vi har er i den store ende..
ja det er dragten.
okay. hvad skal du have for den??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fam. Madsen skriver: ja det er dragten. okay. hvad skal du have for den??
saxi skriver: Du kan få den og abe trøjen til 110inkl? Hva siger du til det?
Du kan få den og abe trøjen til 110inkl? Hva siger du til det?
hva så hvis jeg skal have jakken med også??
Fam. Madsen skriver: hva så hvis jeg skal have jakken med også??
de 110 er de ink. for sendelse??
Jakken siger min mand bliver for dyr, for han tror ikke drenge kan bruge den ret længe
Fam. Madsen skriver: de 110 er de ink. for sendelse?? Jakken siger min mand bliver for dyr, for han tror ikke drenge kan bruge den ret længe
saxi skriver: Ja det er de.. jakken vil jeg så sige han vil kunne bruge længe, da den er stor.. Min brugte den ihvertfald et godt stykke tid
Ja det er de.. jakken vil jeg så sige han vil kunne bruge længe, da den er stor.. Min brugte den ihvertfald et godt stykke tid
tror jeg holder mig til ida t dragten og trøjen for 110kr men i stedet for den med aberne kan det så ikke blive den ternet med hatten for kan godt lide farverne i den
Fam. Madsen skriver: tror jeg holder mig til ida t dragten og trøjen for 110kr men i stedet for den med aberne kan det så ikke blive den ternet med hatten for kan godt lide farverne i den
saxi skriver: Jo det kan vi godt sige. Men er det så ok det bliver 20kr dyere, da det aldrig er blevet brugt?
Jo det kan vi godt sige. Men er det så ok det bliver 20kr dyere, da det aldrig er blevet brugt?
skal vi siger 125 kr for det så jeg elsker og handle
Fam. Madsen skriver: skal vi siger 125 kr for det så jeg elsker og handle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128