Gode mærker og flot stand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. september 2011

saxa

babytwins skriver:

pris på molo incl.. eller bytte med navnebukser som jeg syer

Hvad siger du til 150inkl. Den mørke molo er næsten ikke brugt. Eller var du et andet sted i pris skalaen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

saxa

babytwins skriver:

pris på molo incl.. eller bytte med navnebukser som jeg syer

Hej igen.

Jeg faldt lige over endnu en langærmet body i str.80 fra Molo. Den er tyrkis med sorte stjerner.. Og i flot stand! du kan få dem alle tre til 200inkl porto..

Anmeld

9. september 2011

saxa

isabellamor skriver:

hvad er størrelserne på de tre småfolk bodyer? (og er det bodyer??)

Hov har vist glemt at svare dig.. Det jeg har i småfolk er solgt.. Undtaget den blå bluse med helikopter som er en str.68..

Anmeld

9. september 2011

Isabella_mor

saxi skriver:

Hov har vist glemt at svare dig.. Det jeg har i småfolk er solgt.. Undtaget den blå bluse med helikopter som er en str.68..

for lille... øv.. nå skidt pyt.. jeg bruger alt for mange penge på min søn så jeg tror kun det er godt det er solgt ^_^

Anmeld

9. september 2011

saxa

isabellamor skriver:

for lille... øv.. nå skidt pyt.. jeg bruger alt for mange penge på min søn så jeg tror kun det er godt det er solgt ^_^

Haha.. Know the feeling..

God weekend

Anmeld

9. september 2011

Isabella_mor

saxi skriver:

Haha.. Know the feeling..

God weekend

i lige måsen

Anmeld

10. september 2011

Happiness

Har hende den anden svarert dig ang. jakken? Jeg er nok stadig int. skal bare lige vende det med manden. Men det ville så være de 200inkl. vi byder.

Kan give et svar tirsdag. Men hvis du kan få mere for den, synes jeg bare du skal sælge den til anden side  Så jo lige at den har kostet en del fra ny af. Jeg har desværre bare ik mulighed for at give mere.

Men hvis nu den ikke er solgt inden tirsdag, så vender jeg lige tilbage der

Anmeld

10. september 2011

saxa

Happiness skriver:

Har hende den anden svarert dig ang. jakken? Jeg er nok stadig int. skal bare lige vende det med manden. Men det ville så være de 200inkl. vi byder.

Kan give et svar tirsdag. Men hvis du kan få mere for den, synes jeg bare du skal sælge den til anden side  Så jo lige at den har kostet en del fra ny af. Jeg har desværre bare ik mulighed for at give mere.

Men hvis nu den ikke er solgt inden tirsdag, så vender jeg lige tilbage der

Nej hun har ikke svaret endnu.. Men jeg vil gerne holde den til dig og stå fast på de 200inkl men du skriver bare når du har snakket m manden om det.. God weekend til jer

Anmeld

10. september 2011

Fam. Madsen

saxi skriver:

God stand uden huller og pletter. Det meste er str.74-80 dog er nogle af dele mindre. F.eks. er MiniAture anorakken str.68.

billede 1. MiniAture anorak str.68.

billede 2. bodyer. Molo str.62 - molo stjerner str.74(brugt få gange) Katvig str.74. Halling str.74 og ESL str.74(stor)

Billed 3. Bluser. Småfolk str.62(stor) IdaT str.62 og Me too m hjelm str.62.

Billede 4. l/æ bodyer. Molo m stjerner str.80. Småfolk SOLGT og Bjørkvin str.80

Billede 5 Bluser + bukser Alt Molo str.74

Billede 6 SOLGT

Billede 7 IdaT str.62

Billede 8 Fine lækre skjorter. Den mørke str.68 den hvide str.74.

Udover det på billederne er jeg lige faldet over endnu en molo l/æ body i str.80. Som er tyrkis med sorte stjerner (billede kommer senere) Og et par stjerne cowboybukser i Molo str.80.

Har også en Sleebee pose købt i januar og kun brugt fra jan-marts.

giv bud

ida t er den stor i str?

Anmeld

10. september 2011

saxa

ida t er den stor i str?

IdaT dragten, eller?? Vil sige den er meget normal i str. Uden at være helt sikker, det er jo noget tid siden han har brugt den men sys det andet idaT vi har er i den store ende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.