Sættes i gang? (Langt...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

SussieThyssen

Madam Blå skriver:

Jeg tror du har helt ret Er nemlig også så bange for, at jeg er helt drænet efter graviditeten, at ejg så ikke orker at tage mig ordentligt at min lille datter. Og hun fortjener den bedste mor, hun kan få.

Tror også, at jeg ender med at tage i mod tilbuddet Men synes det er svært.. Men det er alt for det bedste

Det er ikke så slemt at få barnet lidt før tid.
Min søn blev snuppet næsten 4 uger før tid, og min datter har fået sine to yngste 14 dage til en uge før tid.
Og børnene klarer sig glimrende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Holbæktrunten

Madam Blå skriver:

Hvor er jeg glad for, at nogen forstår mig Synes det er så svært det her.. Føler mig virkelig utilstrækkelig.. Tænk at ikke engang orke at bære sit eget barn.... Men du har helt ret! Lægerne gør selvfølgelig ikke noget, der på nogen måde er uforsvarligt. Så det er jo godt

Jeg frygter nemlig også tiden op til og efter termin. Ser SÅ meget frem til at se min baby -men viiiirkelig også til at få min mobilitet igen og slippe for disse smerter.. Er bange for, at jeg crasher totalt hvis jeg skal gå så lang tid over. Så på dne måde, kunne det være dejligt at blive sat i gang.

Og dit brok og piveri er mindst lige så berettiget som mit. Puha - at gå med bækkenløsning, og så gå over tid.. OG skulle igennem to så store følelsesmæssige forløb - både en fødsel, og din fars operation. Det kan ikke være nemt! Men hey! Lige nu ligger du garanteret og føder Glæder mig til din næste update!

Næ, desværre. Du får lige en lyn-Opdatering: undersøgelse i formiddag resylterede i endnu en stikpille. Undersøgelse i eftermiddag viste som ventet ingen veer eller fremgang... Heldigvis var jordemoderen meget sød, og syntes vi skulle prøve en anden metode, nu jeg ikke har effekt af stikpillerne. Så hun tilkaldte en læge som har lagt et ballon katheter der gerne skulle åbne så meget op at vandet kan tages i morgen tidlig. Nøj hvor gjorde det ondt at få anlagt, og fik smertefulde veer med korte intervaller med det samme. Pt er veerne dog stilnet af, så håber at få lidt søvn inden det går løs igen i morgen tidlig 

Anmeld

9. september 2011

Mother-love

Madam Blå skriver:

Puha, det må være hårdt med piskesmæld! Hvordan har du det nu?

Er rigtig glad for, at der er nogen, der forstår mig Synes det er rigtig svært.. Men det er nok det bedste at blive sat igang. For jeg ved ikke, om jeg psykisk kan holde til at have så ondt i min. to måneder mere.. Så hellere vide at der kun er halvanden måned tilbage.

Tak for svar!

Ja det er også rigtig hårdt. Det er ikke blevet meget bedre efter hun er kommet ud for hun bliver jo tungere og tungere vejer allerede 7kg i en alder af 3måneder. Men jeg kan få stærk smertestillende nu, så det gør det lidt nemmere. Og så er min kæreste førtidspensionist så han går hjemme ved mig hele dagen. Så han tager jo også meget over. Så det kan ikke være bedre.
Jamen barnet tager ikke skade af det, baby er jo fuldt udviklet i uge 37.
Held og lykke med det hele, og pas på dig selv det er vigtigt.

Kærlig hilsen Michelle

Ps det var da så lidt

Anmeld

10. september 2011

Madam Blå

SussieThyssen skriver:

Det er ikke så slemt at få barnet lidt før tid.
Min søn blev snuppet næsten 4 uger før tid, og min datter har fået sine to yngste 14 dage til en uge før tid.
Og børnene klarer sig glimrende.

Nej, det er det jo ikke Det er nok bare mig, der maler fanden på væggen Men man vil jo bare det bedste for sin baby. Men hun er jo fuldbåren fra 37+0. Og lægerne vil jo ikke sætte mig i gang, hvis de ikke mener, hun er klar til at komme til verden Så jeg skal vist bare tage den med ro. Det har hjulpet at sove på det.. Er meget mere rolig omkring det nu, og begynder lidt at se frem til det. Kunne være så skænt, hvis jeg kunne forkorte denne ventetid, der er så præget af smerter og er abolut ikke sjov.

Tak for svar, og for at dele dine erfaringer

Anmeld

10. september 2011

Madam Blå

Holbæktrunten skriver:

Næ, desværre. Du får lige en lyn-Opdatering: undersøgelse i formiddag resylterede i endnu en stikpille. Undersøgelse i eftermiddag viste som ventet ingen veer eller fremgang... Heldigvis var jordemoderen meget sød, og syntes vi skulle prøve en anden metode, nu jeg ikke har effekt af stikpillerne. Så hun tilkaldte en læge som har lagt et ballon katheter der gerne skulle åbne så meget op at vandet kan tages i morgen tidlig. Nøj hvor gjorde det ondt at få anlagt, og fik smertefulde veer med korte intervaller med det samme. Pt er veerne dog stilnet af, så håber at få lidt søvn inden det går løs igen i morgen tidlig 

Ih altså søde.. Det er noget af en ventetid du har været igennem bare på så kort tid. Håber at det ballonkateter har virket, og dit vand er ved at blive taget nu

Håber du har fået en så god nats søvn, som muligt!

Sender dig de bedste tanker og en stor spand vestøv! Pøjpøj med fødslen, som forhåbentlig ikke lader vente længe endnu på sig

Anmeld

10. september 2011

Madam Blå

michelledam skriver:

Ja det er også rigtig hårdt. Det er ikke blevet meget bedre efter hun er kommet ud for hun bliver jo tungere og tungere vejer allerede 7kg i en alder af 3måneder. Men jeg kan få stærk smertestillende nu, så det gør det lidt nemmere. Og så er min kæreste førtidspensionist så han går hjemme ved mig hele dagen. Så han tager jo også meget over. Så det kan ikke være bedre.
Jamen barnet tager ikke skade af det, baby er jo fuldt udviklet i uge 37.
Held og lykke med det hele, og pas på dig selv det er vigtigt.

Kærlig hilsen Michelle

Ps det var da så lidt

Godt du kan få noget smertestillende, der kan hjælpe. Og hvor fantastisk at din kæreste også går hjemme, så i sammen kan tage jer af jeres lille prinsesse Hun lyder som en dejlig stor basse Eeelsker store babyer

Ja, du har helt ret. Baby er jo klar i uge 37, så jeg skal nok bare lade være med at pylre sådan.. Og lægerne sætter mig jo ikke i gang, hvis de ikke mener, at hun er klar til verden. Så jeg skal bare tage den med ro - de har helt styr på de, de kloge hoveder på Skejby

Tusind tak!

Anmeld

10. september 2011

Mother-love

Madam Blå skriver:

Godt du kan få noget smertestillende, der kan hjælpe. Og hvor fantastisk at din kæreste også går hjemme, så i sammen kan tage jer af jeres lille prinsesse Hun lyder som en dejlig stor basse Eeelsker store babyer

Ja, du har helt ret. Baby er jo klar i uge 37, så jeg skal nok bare lade være med at pylre sådan.. Og lægerne sætter mig jo ikke i gang, hvis de ikke mener, at hun er klar til verden. Så jeg skal bare tage den med ro - de har helt styr på de, de kloge hoveder på Skejby

Tusind tak!

Hehe ja hun er jo ikke skrøbelig med den vægt griner..

Ja det har du helt ret i, de ved hvad de gør. Så stol på dem og nyd at du får prinsessen ud før
Held og lykke med det hele

Knus

Anmeld

10. september 2011

Madam Blå

michelledam skriver:

Hehe ja hun er jo ikke skrøbelig med den vægt griner..

Ja det har du helt ret i, de ved hvad de gør. Så stol på dem og nyd at du får prinsessen ud før
Held og lykke med det hele

Knus

Hehe - nej, det er hun ikke

Ja, du har ret. Jeg skal vist bare være glad for, at jeg får lov til at få hende ud lidt før. Der er sikker mange gravide, der meget gerne ville bytte så de kunne få deres baby ud

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.