Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anetteb skriver: ja altså, det er virkelig for ringe!!! - hvorfor delle er der ingen der har fortalt mig noget før, hvor super lækkert det er at være i svømmehallen når man er babytyk? ( gravid ) nøøøøøjs, hvor var det bare en lettelse for kroppen at komme ned i det halv varme vand idag, og så bare flyde rundt som en anden hvalros. men blev nu godt nok nød til at tage mig en morfar da jeg kom hjem, for man bliver altså lidt træt af alt det flyden rundt :p
ja altså, det er virkelig for ringe!!! - hvorfor delle er der ingen der har fortalt mig noget før, hvor super lækkert det er at være i svømmehallen når man er babytyk? ( gravid ) nøøøøøjs, hvor var det bare en lettelse for kroppen at komme ned i det halv varme vand idag, og så bare flyde rundt som en anden hvalros.
men blev nu godt nok nød til at tage mig en morfar da jeg kom hjem, for man bliver altså lidt træt af alt det flyden rundt :p
ja der er ikke noget bedre end at være højgravid og så komme ned i sådan et rigtig dejligt varmt vand bassin du kan tro jeg nød det da vi holdte ferie i Lalandia, sådan en 2-3 timer hver dag smiler, datteren var jo vild med alt det vand hehe. Jeg når nok ikke rigtig en tur i svømmehallen før jeg har født, er meget afhængig af bilen som min kæreste kører og der er lidt vej til svømmehallen herfra hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: ej hvor surt - det tager to min at gå derhen fra der hvor jeg er til daglig. ( er blevet sendt i aktivering af kommunen - men det er igennem dem jeg kan komme til at svømme, så det er gratis wups ) men synes det er vildt at jeg stadig kan gå sådan længere, er trods alt i uge 31, og så har jeg normalt sværre lændeproblemer, men har intet mærket i forbindelse med min graviditet. ( sorry for det lille sidespring, det var bare lige i forbindelse med din anti-gravid venlige cykel )
ej hvor surt - det tager to min at gå derhen fra der hvor jeg er til daglig. ( er blevet sendt i aktivering af kommunen - men det er igennem dem jeg kan komme til at svømme, så det er gratis wups ) men synes det er vildt at jeg stadig kan gå sådan længere, er trods alt i uge 31, og så har jeg normalt sværre lændeproblemer, men har intet mærket i forbindelse med min graviditet. ( sorry for det lille sidespring, det var bare lige i forbindelse med din anti-gravid venlige cykel )
Du må springe alt på min anti-gravide cykle du lyster
Min farfar var bademester (ham der styre det) i en ret stor svømmehal, så vi havde årskort... Og så pensionere han sig sgu :O Flabet
Er lidt misundelig på dig
-Sigrid- skriver: Du må springe alt på min anti-gravide cykle du lyster Min farfar var bademester (ham der styre det) i en ret stor svømmehal, så vi havde årskort... Og så pensionere han sig sgu :O Flabet Er lidt misundelig på dig
ja det er sgu flabet! hæhæ. gad godt at min bedstefar stadigvæk havde sin iskiosk ;D mmmhhh.
anetteb skriver: ja det er sgu flabet! hæhæ. gad godt at min bedstefar stadigvæk havde sin iskiosk ;D mmmhhh.
Uh, det lyder lækkert
Luna F. skriver: Hvorfor var der ikke nogen der fortalte mig det, da jeg var gravid ? Lyder da meeega lækkert Det må jeg huske næste gang !
Hvorfor var der ikke nogen der fortalte mig det, da jeg var gravid ? Lyder da meeega lækkert Det må jeg huske næste gang !
Også mig!!!!!!!!!!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128