Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mg91 skriver: Glæder mig også nu med den anbefaling!
Glæder mig også nu med den anbefaling!
det lyder godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Var i svømmehallen lige i starten, men nu kan jeg ikke selv cykle derhen fordi det gør så ondt
Savner min bil og min svømmehal!
Jeg vil have min biiiil!
Muhmi skriver: Det er da den bedste klage jeg har hørt længe Det ER mega lækkert at være vægtløs når man er babytyk... Men også ellers, jeg vil altid anbefale svømmehal Vægtløs motion, blandet sammen med velvære, så bliver det da ikke meget bedre
Det er da den bedste klage jeg har hørt længe
Det ER mega lækkert at være vægtløs når man er babytyk... Men også ellers, jeg vil altid anbefale svømmehal Vægtløs motion, blandet sammen med velvære, så bliver det da ikke meget bedre
utrolig lækkert! - var flad af grin da jeg kom op af vandet fordi det føltes som om mine ben var ved at knække sammen under mig, pga vægt haha-
anetteb skriver: endnu en klage! kom ud med det! hæhæ. det er r*v lækkert
endnu en klage! kom ud med det! hæhæ. det er r*v lækkert
Ja, jeg klager sgu også, det er SIMPELTHEN for DÅRLIGT !
-Sigrid- skriver: Var i svømmehallen lige i starten, men nu kan jeg ikke selv cykle derhen fordi det gør så ondt Savner min bil og min svømmehal! Jeg vil have min biiiil!
ej hvor surt - det tager to min at gå derhen fra der hvor jeg er til daglig. ( er blevet sendt i aktivering af kommunen - men det er igennem dem jeg kan komme til at svømme, så det er gratis wups ) men synes det er vildt at jeg stadig kan gå sådan længere, er trods alt i uge 31, og så har jeg normalt sværre lændeproblemer, men har intet mærket i forbindelse med min graviditet. ( sorry for det lille sidespring, det var bare lige i forbindelse med din anti-gravid venlige cykel )
Luna F. skriver: Ja, jeg klager sgu også, det er SIMPELTHEN for DÅRLIGT !
hæhæ - men nu ved du det til næste gang
Mulleunge skriver: Det er skønt (: desværre for mange bakterier for mig hvilke gav mig svamp
Det er skønt (: desværre for mange bakterier for mig hvilke gav mig svamp
ej den er trist. :/- den her svømmehal er heldigvis ikke så offentlig. det er et "nedlagt" basin på en af de mange skoler i Kolding :-)
anetteb skriver: ej den er trist. :/- den her svømmehal er heldigvis ikke så offentlig. det er et "nedlagt" basin på en af de mange skoler i Kolding :-)
anetteb skriver: ja altså, det er virkelig for ringe!!! - hvorfor delle er der ingen der har fortalt mig noget før, hvor super lækkert det er at være i svømmehallen når man er babytyk? ( gravid ) nøøøøøjs, hvor var det bare en lettelse for kroppen at komme ned i det halv varme vand idag, og så bare flyde rundt som en anden hvalros. men blev nu godt nok nød til at tage mig en morfar da jeg kom hjem, for man bliver altså lidt træt af alt det flyden rundt :p
ja altså, det er virkelig for ringe!!! - hvorfor delle er der ingen der har fortalt mig noget før, hvor super lækkert det er at være i svømmehallen når man er babytyk? ( gravid ) nøøøøøjs, hvor var det bare en lettelse for kroppen at komme ned i det halv varme vand idag, og så bare flyde rundt som en anden hvalros.
men blev nu godt nok nød til at tage mig en morfar da jeg kom hjem, for man bliver altså lidt træt af alt det flyden rundt :p
Så har du ikke været vågen i mine indlæg for det er nok en af de ting jeg oftest foreslår til aflastning..især varmtvandsbassin KærligstSussie
Ja det er sindsygt lækkert særligt for lænden. Også en god aktivitet hvisman har mindre børn for det er lidt nemmere at følge med demi vand end på en legeplads når man er høj gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128