Jeg har en klage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.881 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Anette&Sophia

ja altså, det er virkelig for ringe!!!

- hvorfor delle er der ingen der har fortalt mig noget før, hvor super lækkert det er at være i svømmehallen når man er babytyk? ( gravid )

nøøøøøjs, hvor var det bare en lettelse for kroppen at komme ned i det halv varme vand idag, og så bare flyde rundt som en anden hvalros.

men blev nu godt nok nød til at tage mig en morfar da jeg kom hjem, for man bliver altså lidt træt af alt det flyden rundt :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Gry91

anetteb skriver:

ja altså, det er virkelig for ringe!!!

- hvorfor delle er der ingen der har fortalt mig noget før, hvor super lækkert det er at være i svømmehallen når man er babytyk? ( gravid )

nøøøøøjs, hvor var det bare en lettelse for kroppen at komme ned i det halv varme vand idag, og så bare flyde rundt som en anden hvalros.

men blev nu godt nok nød til at tage mig en morfar da jeg kom hjem, for man bliver altså lidt træt af alt det flyden rundt :p

Haha

Har nu taget et godt råd til mig

Anmeld

7. september 2011

Anette&Sophia

mg91 skriver:

Haha

Har nu taget et godt råd til mig

så slipper du også for at klage hehe.
men for delle da. aaaaaahh. det er næsten ligefør det er bedre end et lille stykke chokolade. :b

Anmeld

7. september 2011

Gry91

anetteb skriver:

så slipper du også for at klage hehe.
men for delle da. aaaaaahh. det er næsten ligefør det er bedre end et lille stykke chokolade. :b

Haha ja

Men begynder allerede nu at svømme fast så jeg kan holde mig igang

Anmeld

7. september 2011

lycly

Hvorfor var der ikke nogen der fortalte mig det, da jeg var gravid ? Lyder da meeega lækkert Det må jeg huske næste gang !

Anmeld

7. september 2011

Anette&Sophia

mg91 skriver:

Haha ja

Men begynder allerede nu at svømme fast så jeg kan holde mig igang

¨god ide! for det er virkelig lækkert + man faktisk kan komme til "sveden" efter alt det vandgymnastik. :p

Anmeld

7. september 2011

Anette&Sophia

Luna F. skriver:

Hvorfor var der ikke nogen der fortalte mig det, da jeg var gravid ? Lyder da meeega lækkert Det må jeg huske næste gang !

endnu en klage! kom ud med det! hæhæ.

det er r*v lækkert

Anmeld

7. september 2011

Gry91

anetteb skriver:

¨god ide! for det er virkelig lækkert + man faktisk kan komme til "sveden" efter alt det vandgymnastik. :p

Glæder mig også nu med den anbefaling!

Anmeld

7. september 2011

Muhmi

Det er da den bedste klage jeg har hørt længe

Det ER mega lækkert at være vægtløs når man er babytyk... Men også ellers, jeg vil altid anbefale svømmehal Vægtløs motion, blandet sammen med velvære, så bliver det da ikke meget bedre

Anmeld

7. september 2011

Mauser.

Det er skønt (: desværre for mange bakterier for mig hvilke gav mig svamp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.