Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mi skriver: Vi er altså kønne sådan nogle pædagoger som os. Vi skal i varme, komfortable sko, flyverdragt og elefanthue.
Vi er altså kønne sådan nogle pædagoger som os. Vi skal i varme, komfortable sko, flyverdragt og elefanthue.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernestoev skriver: Jeg griner mega!! Hvor er I søde
Jeg griner mega!! Hvor er I søde
Ja, ofte kan man kun kende os fra børnene, da vi er højere
Laulund87 skriver: Det eneste par jeg kan lide, er nr 2 Men de er nok ikke så praktiske og måske ikke nemme at gå i, i sne
Det eneste par jeg kan lide, er nr 2
Men de er nok ikke så praktiske og måske ikke nemme at gå i, i sne
Nej, du her ret, med de mængder sne vi er ved at vænne os til, så kommer det jo ned i skoene når jeg går
millesofie skriver: har stemt blankt de er slet ikke mig men håber da så de er dig
har stemt blankt
de er slet ikke mig
men håber da så de er dig
Tak alligevel
ciepige skriver: Synes nummer 1, de andre er jeg ikke så vild med Men det er også mere hvis jeg selv skulle vælge
Synes nummer 1, de andre er jeg ikke så vild med Men det er også mere hvis jeg selv skulle vælge
Det er også også bare fint at du vælger ud fra hvad du selv syntes. Var også meningen. Tak
Mi skriver: Nej, du her ret, med de mængder sne vi er ved at vænne os til, så kommer det jo ned i skoene når jeg går
Nemlig
billede to, hvis jeg skulle vælge... det er dog ikk lige min stil..
Har stmt blankt da ingen af dem lige er mig
Baby-støv skriver: billede to, hvis jeg skulle vælge... det er dog ikk lige min stil..
Tak for svar alligevel
morethanperfect skriver: Har stmt blankt da ingen af dem lige er mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128