Hvilken vinterstøvle er flottest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Lone Jakobsen skriver:

det lyder yders velkendt i mit job er det nu klart en fordel. har planer om at investere i en rigtig flyverdragt til voksne i år.

Hahaha Lone, det kan jeg lige se for mig..... Sådan en med alle regnbuens farver i sådan et "shiny look"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Lone Jakobsen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hahaha Lone, det kan jeg lige se for mig..... Sådan en med alle regnbuens farver i sådan et "shiny look"

ja det ku lige være sagen for mig og så en tur i anlæget og bygge snemænd med 5 børn i samme slags flyverdragt

Anmeld

7. september 2011

Mi

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

LOL......Nej det kan jeg se du ikke har! Hahaha

Ej, nu skal jeg nok være sød.... Men umiddelbart synes jeg at støvlerne på billede 1 og 7 er dem man kan bruges til mest fordi de er enkle i looket, fremfor de andre.

Hvad skal du bruge dem til? Hverdag? Pænt?

For hvis det f.eks. er til arbejde (kan se du er pædagog), så kan de andre støvler sikkert også bruges.

LoL

Det er bare til hverdag, ikke på arbejde. Kan nemlig heller ikke finde ud af om nr 7 er super fed, eller ikke særlig pæn.  Jeg er håbløs

Anmeld

7. september 2011

Mi

Lone Jakobsen skriver:

det lyder yders velkendt i mit job er det nu klart en fordel. har planer om at investere i en rigtig flyverdragt til voksne i år.

Vi er altså kønne sådan nogle pædagoger som os. Vi skal i varme, komfortable sko, flyverdragt og elefanthue.

Anmeld

7. september 2011

Muhmi

Jeg har stemt 2 og hvis du ikke skynder dig at købe dem, så snupper jeg dem nok for næsen af dig...

Anmeld

7. september 2011

Mi

Muhmi skriver:

Jeg har stemt 2 og hvis du ikke skynder dig at købe dem, så snupper jeg dem nok for næsen af dig...

Hæhæ, jeg er altså også ret vilde med dem, men de er nok ikke så varme her til vinter.

Anmeld

7. september 2011

Muhmi

Mi skriver:

Hæhæ, jeg er altså også ret vilde med dem, men de er nok ikke så varme her til vinter.

Det kan du have ret i... Men de er da lækre

Anmeld

7. september 2011

Laulund87

Det eneste par jeg kan lide, er nr 2

Men de er nok ikke så praktiske og måske ikke nemme at gå i, i sne

Anmeld

7. september 2011

millesofie

Mi skriver:

Jeg kigger vinterstøvler til mig selv, brugte og kan ikke finde ud af hvilke jeg skal vælge, så her kommer lige en fiks lille afstemning.

Begrund gerne jeres valg

www.stjerneleg.dk

har stemt blankt

de er slet ikke mig

men håber da så de er dig

Anmeld

7. september 2011

FogL

Synes nummer 1, de andre er jeg ikke så vild med Men det er også mere hvis jeg selv skulle vælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.