Hvilken vinterstøvle er flottest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Ærligt.... så bryder jeg mig ikke om nogle af dem - synes ikke de er smarte. Men HVIS jeg absolut skulle vælge, måtte det blive nr. 1 eller 7. De andre er udelukket altså....hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Mi

Camillee skriver:

hmm ikke lige min sko stil men synes billede 1 og 2 er de pæneste

Det er nok det der er mit problem. Jeg har ikke en skostil  Tak for svar

Anmeld

7. september 2011

Lone Jakobsen

kan bedst li billede 7. men er mest til det praktiske som gode solide snørre støvler

Anmeld

7. september 2011

Mi

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Ærligt.... så bryder jeg mig ikke om nogle af dem - synes ikke de er smarte. Men HVIS jeg absolut skulle vælge, måtte det blive nr. 1 eller 7. De andre er udelukket altså....hahaha

Tak for svar.

Jeg har absolut ingen skostil, så bliver bare forvirret når jeg ser en masse forskellige sko

Anmeld

7. september 2011

Camillee

Mi skriver:

Det er nok det der er mit problem. Jeg har ikke en skostil  Tak for svar

Det her jeg nok heller ikke helt (: haha 

Anmeld

7. september 2011

Mi

Lone Jakobsen skriver:

kan bedst li billede 7. men er mest til det praktiske som gode solide snørre støvler

Jeg er også en jogginpige med triggerstøvler, men det går bare ikke helt altid at ligne en som er på vej i skoven  Ud over praktisk og varmt har jeg absolut ingen stil

Anmeld

7. september 2011

saxa

Er mest til billed 2 (nok fordi jeg selv har nogle der minder lidt om dem - blot uden så høj hæl) og jeg eeelsker dem.. Det er blevet nibe nye ynglings arbejdssko (er pædagog)

Anmeld

7. september 2011

Mi

saxi skriver:

Er mest til billed 2 (nok fordi jeg selv har nogle der minder lidt om dem - blot uden så høj hæl) og jeg eeelsker dem.. Det er blevet nibe nye ynglings arbejdssko (er pædagog)

Kan du gå i sådan nogle på arbejde? Jeg er også pædagog...i ECCO sko

Anmeld

7. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Mi skriver:

Tak for svar.

Jeg har absolut ingen skostil, så bliver bare forvirret når jeg ser en masse forskellige sko

LOL......Nej det kan jeg se du ikke har! Hahaha

Ej, nu skal jeg nok være sød.... Men umiddelbart synes jeg at støvlerne på billede 1 og 7 er dem man kan bruges til mest fordi de er enkle i looket, fremfor de andre.

Hvad skal du bruge dem til? Hverdag? Pænt?

For hvis det f.eks. er til arbejde (kan se du er pædagog), så kan de andre støvler sikkert også bruges.

Anmeld

7. september 2011

Lone Jakobsen

Mi skriver:

Jeg er også en jogginpige med triggerstøvler, men det går bare ikke helt altid at ligne en som er på vej i skoven  Ud over praktisk og varmt har jeg absolut ingen stil

det lyder yders velkendt i mit job er det nu klart en fordel. har planer om at investere i en rigtig flyverdragt til voksne i år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.