Så er det slut....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.052 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Blirnokaldrigfru

Jaa, som overskriften lyder, så er det nu slut herfra.. var idag til tidlig scanning ved scanningsjordemoderen i Silkeborg og hun var fantastisk sød!! Dog viste det sig at min livmoder er tom.. Den voksede som den skulle, men uden noget indhold.. skal så have ringet til lægen imorgen, for så skal der findes ud af hvad der skal ske.. frygter nu en graviditet udenfor livmoderen.. så kryds fingre for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

JulieAlex89

Alt hvad jeg kan!

Anmeld

7. september 2011

Muhmi

anonym88 skriver:

Jaa, som overskriften lyder, så er det nu slut herfra.. var idag til tidlig scanning ved scanningsjordemoderen i Silkeborg og hun var fantastisk sød!! Dog viste det sig at min livmoder er tom.. Den voksede som den skulle, men uden noget indhold.. skal så have ringet til lægen imorgen, for så skal der findes ud af hvad der skal ske.. frygter nu en graviditet udenfor livmoderen.. så kryds fingre for mig

Åh nej..... Ville ikke gå uden at give en kæmpe

Det er så forfærdeligt at prøve....

Anmeld

7. september 2011

Frk-Lotusblomst

7. september 2011

Muffin_girl

anonym88 skriver:

Krydser fingre for dig 

Anmeld

7. september 2011

Nessie

7. september 2011

Levi&LilysMor

for dig  Håber heldet er med næste gang

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

Krydser fingre og sender dig et kram

Anmeld

8. september 2011

Snehund

Kære Anonym88

Jeg står i næsten samme situation. Var på Viborg sygehus i går, for at blive scannet grundet svage blødninger, men positive teste (7+0).

Fuldstændig tom livmoder

Skal til blodprøvekontrol på lørdag - da de mistænker GUL

Er bange og ked af det - men har ingen smerter af betydning, prøver at være cool og håbe på, at alt naturen kan klare det uden komplicerede og smertefulde operationer.

Sender dig et stort og skriv endelig, hvis du føler, at vi i stort samme situation kan hjælpe hinanden.

PS: Var det en privatklinik du var henvist til? Jeg bor nemlig tæt på Silkeborg, men er blevet sendt helt til Viborg, da de har lukket kvindeafdelingen på Silkeborg Sygehus.

Anmeld

8. september 2011

Blirnokaldrigfru

Årh det er bare den værste situation vi står i
Jeg havde valgt at købe en tidlig scanning i Silkeborg hos scanningsjordemoderen.. så det var noget jeg gjorde frivilligt og af egen lomme.. jeg har fået taget blodprøver idag, og er sendt til hastescanning imorgen på sygehuset.. jeg har ikke blødt, men har haft smerter.. ikke uudholdelige smerter, men niv og jag (som jo egentlig er normalt?), dog mest i min venstre side? Min læge sagde at han ikke helt forstod det, når jeg ikke blødte overhovedet og ikke havde stærke smerter.. han sagde også at man ikke nødvendigvis kunne regne med scanningen, så der er en minimal chance for at tingene alligevel er okay.. men jeg tør ikke håbe.. så imorgen kl 9, får jeg min dom - om jeg har GUL og om jeg skal opereres :/ krydser fingre for dig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.